Gjest Gjest_mia_* Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 synes å huske det fantes en slags self-tan-spray som du kunne bruke før du skulle ut, osv.. men som ikke setter seg i huden som en vanlig selvbruner,.. den går av når du dusjer igjen.. fins dette enda???
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Hei. Jeg jobber på vita og her har vi hvertfall en type, en fra loreal,er litt usikker på navnet nå men det er i hvertfall ei gull pumpeflaske. Men den er hovedsaklig til bruk i ansikte/overkropp,men kan jo brukes på resten av kroppen også Ellers har jeg hørt at loreal skal komme med en slik til hele kroppen nå mot våren også,så stikk innom en vita butikk i nærheten av dg:)
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 okei=)) heeeeeelt sikker på at denne går av når man dusjer?? krise hvis ikke.. orker ikke vanlige selbrunere.. vet du forresten om denne lukter som en selvbruner? eller blir d mer som en krem som trekker gODt inn.. ?
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Hei igjen. Jøpp,er helt sikker på at den går av,bruker den selv:) Gikk i skapet å sjekka hva den het; Loreal sublimebronze Illuminating self-tanning care. Er mange som tror dette er en ren selvbruning,selv de som selger det. Men det er altså ikke det. Jeg synes den lukter litt "friskere" enn de vanlige selvbruningene,men nå har jeg aldri syntes de har lukta så ille så.. Den nyen som kommer er jeg ikke sikker på,tror faktisk den kommer denne eller neste uke:)
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 den blir fresten mer som en krem som trekker godt inn. Men husk at man også kan få sjolder med denne,så vær litt nøye når man smører inn. Men er bare å gnu litt godt av om det blir litt mer farge en plass. Den er fresten ikke så veeldig mørk,men gir en fin å gylden farge. hvertfall på mg:)
laperla Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Model Co har vel også en variant som vaskes av? Airbrush tan..? (Eller surrer jeg?)
Gjest *lucky* Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 http://www.makestyleshop.no/VarevisningDet...kat=8&grp=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå