Gjest Gjest_Tjorven_* Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hei! Noen som kjenner til en rimelig fotograf som holder til i Hurum/Drammen. Jeg skal gifte meg på tinghuset i juni, og mangler fotograf. Det trenger ikke å være en seriøs med butikk, men må isåfall ha noe å vise til og jeg ønsker rettighetene til bildene.
fruenge Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Hei! Noen som kjenner til en rimelig fotograf som holder til i Hurum/Drammen. Jeg skal gifte meg på tinghuset i juni, og mangler fotograf. Det trenger ikke å være en seriøs med butikk, men må isåfall ha noe å vise til og jeg ønsker rettighetene til bildene. Fotograf Henrik K
Gjest Gjest_Tjorven_* Skrevet 23. mars 2009 #3 Skrevet 23. mars 2009 Fotograf Henrik K Sjekket ut fotograf Henrik K, men en full pakke på 18.000 til 26.000 er ikke akkurat det jeg vil kalle rimelig. Men han hadde selvfølgelig masse fine bilder å vise til. Noen som vet om andre? Kan godt være litt mindre "seriøse" fotografer
Mo9qa Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 (endret) Innlegget redigert. Reglene. Arwen (mod) Endret 30. mars 2009 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Vi skal bruke fotograf Mjøen i Sætre. De tar 3000 for 2 timers forografering (lurt å bestille tidlig), og da kan vi kjøre rundt til steder der vi selv ønsker å bli fotografert. Etterpå ligger bildene lagret hos fotografen og vi kan kjøpe litt nå og da, ettersom hvor mye penger vi har ...
Gjest Hilly Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Hei, vi har brukt Rami. Bildene våre står på hans internet side www.ramivision.com. Han var ikke so dyrt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå