Octavia Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Den ene tanteungen min skal bli storesøster (3 1/2 år). Trenger tips til hva jeg skal kjøpe som presang når babyen kommer. Jaktet i bokhandelen på bok om det å få søsken. Fant selvfølgelig ingenting. Var på Toys 'r' us. Der hadde de en ismaskin. Har selvfølgelig ikke noe med det å få søsken, men har noen prøvd den? Funker det? Dukker har hun i massevis, så jeg tror jeg dropper det. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Hvor mye hadde du tenkt å legge i gaven da?!? Vet at de har kjempefine dukkevogner i leketøysbutikkene - kanskje hun kunne fått noe slikt til å trille sin "egen" lille baby i..............men de koster nok litt, tenker jeg... Ellers har Ikea mange fine leker, synes jeg - de har en morsom stol, som snurrer rundt og rundt som har en liten "kalesje" og ser nesten ut som et egg - kjempeartig for de små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Kommer langt med 4-500 kroner, tenker jeg. Var faktisk på IKEA i dag og så de stolene du nevnte. Kjempetøffe! Eneste problemet er at vi skal kjøre nordover og har mer enn nok å dra med oss, så gaven må ikke være altfor stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 9. juli 2003 #4 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg har lagt lista litt lavere, for det er mange som blir storesøsken, og det er mange gaver til babyer også.... Til jenter på den alderen har jeg gjort stor suksess med følgende kombinasjon: aktivitetsbok med prinsessetema og masse klistremerker, sammen med en flaske såpebobler. Godt under hundrelappen, men det slår an :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 10. juli 2003 #5 Del Skrevet 10. juli 2003 De fleste barn idag har alt de trenger og mere til av leker og utstyr. Derfor holder jeg alltid en knapp på gode barnebøker når jeg skal kjøpe gaver. Et tips til en jente på 3 1/5 som skal bli storesøster er Emma og lillebror av Gunilla Wolde. En kjempefin bok! Lillebror må skiftes, mates etc og Emma er "stor" så hun hjelper til. Men noen ganger, særlig når lillebror får pupp av mammaen, får Emma lyst til å gi han bort til en annen mamma! Men mest av alt er det bra å ha en lillebror. Jeg kjøpte denne boken til min datter da lillebror meldte sin ankomst, og hun elsker fortsatt denne boken! Emma - bøkene hører til klassikerne blant billedbøker for de minste og serien har nettopp blitt trykket opp på nytt og burde finnes i de fleste bokhandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #6 Del Skrevet 10. juli 2003 Hva med et lite plaskebasseng. De kommer jo i små bokser , så det er ikke vanskelig og transportere :D . Supert nå i sommer :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 10. juli 2003 #7 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er mange tips der i prinsessekategori. Men mitt aller beste tips hvis dere skal reise opp dit er ta med en bitteliten ting når dere kommer. Og så bruk mye tid på denne jenten ikke vær helt oppslukt i babyen. Og ta henne med ut helt alene uten babyen en dag og gå og kjøp en storesøsterpresang. La henne velge helt selv siden hun nå er blitt så stor at hun er blitt storesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå