Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 hei, kjæresten min begynte og gråte(litt), når han så at Manchester United tapte en viktig fotball kamp. Jeg ble litt oversket men forstod at dette med fotball betydde mye for han. Men jeg vet ikke hva jeg skal tenkte når han begynte å gråte. Er det et tegn på at han er en liten pingle ? Er det litt søtt når gutter griner ? Hva syns dere om at han er så følelsesmessig ?
Gjest LonelyAngel Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 hei, kjæresten min begynte og gråte(litt), når han så at Manchester United tapte en viktig fotball kamp. Jeg ble litt oversket men forstod at dette med fotball betydde mye for han. Men jeg vet ikke hva jeg skal tenkte når han begynte å gråte. Er det et tegn på at han er en liten pingle ? Er det litt søtt når gutter griner ? Hva syns dere om at han er så følelsesmessig ? Synes ikke det var noe teit...... Hadde vært noe annet om han hyl grein, men når det bare er snakk om noen tårer så...
ToveM Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Menn har vel og lov å vise følelser, de er vel ingen "pingler" fordet..
golda Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Min mann er en schwææær to-meter og han er skikkelig barsk... til Arsenal taper... Jeg har på en måte lært meg å leve med dette - altså, det å være gift med en arsenalikk'er....
Gjest hopeful Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Det betyr vel ikke noen annet enn at fotball og Man U betyr mye for han! Han er ingen pingle fordi han viser følelser!
Gjest Gjest_Linni_* Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Menn har vel og lov å vise følelser, de er vel ingen "pingler" fordet.. Arsenal RULE !!
golda Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Arsenal RULE !! ????? Har min mann sjelefrender her inne?
Gjest emmeline Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Han føler sterkt for noe, han er ikke mindre mannfolk av den grunn. Selv om jeg kanskje synes et tap i fotball er lite å ta på vei for, forstår jeg at andre føler det annerledes. I de aller fleste tilfeller ser jeg det som positivt at en mann viser følelser.
FireFairy Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har aldri skjønt den lidenskapen for fotball, men så har jeg heller aldri vært interessert i sport. Min samboer er derimot stikk motsatt. Hvis laget hans tapte, ble hele helga ødelagt. Sånn er han ikke lengre (heldigvis!), men han kan bli sur og irritert hvis de taper. Han sier ikke "de" om laget sitt, men det er "vi". Det sier litt om hvor mye han heier på de. Supporter på sin hals. Sånn er vel din kjæreste også, ville ikke lagt noe mer i det. Jeg gråter når jeg ser filmer, og det synes samboeren min er tåpelig. Alle er vi forskjellige
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 hei, kjæresten min begynte og gråte(litt), når han så at Manchester United tapte en viktig fotball kamp. Jeg ble litt oversket men forstod at dette med fotball betydde mye for han. Men jeg vet ikke hva jeg skal tenkte når han begynte å gråte. Er det et tegn på at han er en liten pingle ? Er det litt søtt når gutter griner ? Hva syns dere om at han er så følelsesmessig ? Mener du kampen som var i går? For den var ikke viktig. Det er vel lenge siden Manchester United har tapt en viktig fotballkamp, så enten lyver du eller så er kjæresten din helt på tuppa. De leder serien og ligger godt an i Champions League, så det er ingenting å gråte for. Hadde han grått littegrann hvis de hadde tapt CL-finalen i fjor hadde det vært ok, men det har ærlig talt ikke vært noen grunn til å gråte røde djeveltårer på en stund.
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 Mener du kampen som var i går? For den var ikke viktig. Det er vel lenge siden Manchester United har tapt en viktig fotballkamp, så enten lyver du eller så er kjæresten din helt på tuppa. De leder serien og ligger godt an i Champions League, så det er ingenting å gråte for. Hadde han grått littegrann hvis de hadde tapt CL-finalen i fjor hadde det vært ok, men det har ærlig talt ikke vært noen grunn til å gråte røde djeveltårer på en stund. Jeg tror det var den kampen mot Liverpool.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #12 Skrevet 22. mars 2009 Jeg tror det var den kampen mot Liverpool. Okei. Det var mer en kamp å være flau over, og kanskje være sur på sitt eget forsvar/lag, men det er ikke en gråtekamp! Så da er min stemme at dette var overhodet ikke søtt. Og det kommer fra en som både er følsom og sportsinteressert.
Gjest Gjest_Viren_* Skrevet 22. mars 2009 #13 Skrevet 22. mars 2009 Det hadde jeg syntes var skikkelig sært, greit nok at man har hobbyer/interesser, men å begynne å gråte pga en fotballkamp blir rett og slett ganske barnslig synes jeg.
Gjest Aloha Skrevet 22. mars 2009 #14 Skrevet 22. mars 2009 Det er faktisk helt ok spør du meg. Han evner å vise følelser og fotball (og laget hans) betyr veldig mye for ham, så jeg ser ikke noe galt i det. Mange menn føler en lidenskapelig kjærlighet for laget sitt og det må de bare få lov til
Gjest Ghest is male Skrevet 22. mars 2009 #16 Skrevet 22. mars 2009 hei, kjæresten min begynte og gråte(litt), når han så at Manchester United tapte en viktig fotball kamp. Jeg ble litt oversket men forstod at dette med fotball betydde mye for han. Men jeg vet ikke hva jeg skal tenkte når han begynte å gråte. Er det et tegn på at han er en liten pingle ? Er det litt søtt når gutter griner ? Hva syns dere om at han er så følelsesmessig ? Jeg så den kampen, sammen med min far. Han er Liverpool-supporter og jeg er United-supporter. Manchester United og Liverpool er _bitre_ rivaler. Dette fiendskapet går flere tiår tilbake i tid. Dette derbyet er for mange supportere viktigere enn Premier League eller Champions League. Seierherren får uante skryterettigheter i lang tid framover. Og United "tapte" ikke bare. De ble regelrett knust. Kledd av på åpen gate, bøyd over og voldtatt bakfra. 1-4 fire tap. På hjemmebane. Mot sin verste rival. Som United ikke har tapt mot i Premier League før akkurat denne sesongen. Og det kunne gått verre. United var heldig som ikke slapp inn flere mål. Som supporter tar man dette innover seg. Jeg gikk fra TVen når United fikk rødt kort og Liverpool gikk umiddelbart opp i 1-3 ledelse, til min fars store latter. _Hele_ helgen min ble ødelagt. _Hele_ den påfølgende uken min ble ødelagt. Menn som er fotball interessert tar slikt innover seg. At din kjære gråt litt betyr ikke at han er pingle. Langt ifra. Han er bare genuint interessert. Og det er noe som kvinner (dessverre) aldri fullt kommer til å forstå (hvis de ikke selv er fotballinteressert). Samme som at menn aldri fullt kommer til å forstå hvordan det er å ha mensen, eller hva som er så fantastisk med 48 par sko. Angående menn som gråter: Når ble det ikke lenger lov for menn å gråte? Vil en mann/gutt som gråter over sin døde mor bli oppfattet som svak? Som en pingle? Eller er han ikke heller bare menneskelig? Jeg ser ikke søt-faktoren med noen som gråter, for man gråter som oftest over noe som er trist, over noe som går inn på folk. Ikke noe å fnise/smile av. De fleste menn er ikke pingler. De fleste menn kan ta mye fysisk smerte uten å ty til tårer.
Gjest Gjest jente Skrevet 22. mars 2009 #17 Skrevet 22. mars 2009 Angående menn som gråter: Når ble det ikke lenger lov for menn å gråte? Vil en mann/gutt som gråter over sin døde mor bli oppfattet som svak? Som en pingle? Eller er han ikke heller bare menneskelig? Jeg ser ikke søt-faktoren med noen som gråter, for man gråter som oftest over noe som er trist, over noe som går inn på folk. Ikke noe å fnise/smile av. De fleste menn er ikke pingler. De fleste menn kan ta mye fysisk smerte uten å ty til tårer. Unnskyld meg, jeg tror kanskje du misforstod meg litt. Jeg synes det er søtt at han gråt over at fotballaget hans tapte. SØTT som i positivt, fint, evne til å vise følelser som er en FLOTT ting. Ikke SØTT som i tåpelig, latterlig, FNIS FNIS... Det var faktisk en støtteerklæring til gutter som kan vise følelser og gråte, IKKE en latterliggjøring, og fniseknise!
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #18 Skrevet 22. mars 2009 Jeg tenker at jeg er veldig glad min samboer ikke er fotballfanatiker. Huff så slitsomt det må være å leve sammen med noen som griner eller lar helga/uka bli ødelagt pga en fotballkamp som gikk gale veien.
Gjest Gjest :) Skrevet 22. mars 2009 #19 Skrevet 22. mars 2009 Absolutt ikke noe galt i det. Viser bare hvor interessert han er i laget. Må si at jeg selv kan begynne å gråte dersom Manchester united taper en viktig kamp (jeg er jente da). Syns det at han gråt er veldig søtt jeg :)
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #20 Skrevet 22. mars 2009 Jeg må nok innrømme at jeg hadde syntes det hadde vært ganske merkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå