Gå til innhold

Forlovergave

Anbefalte innlegg

Gjest Ekornette
Skrevet

Jeg ønsker å gi min forlover en gave. hun har vært så fantastisk. MEn hva skal jeg gi og for hvor mye? Har dere noen tanker om dette?

Gjest _Leela_
Skrevet

Som forlover hadde jeg nok blitt overrasket over å få en gave, men samtidig blitt veldig glad. Hadde nok satt pris på f.eks. en spabehandling, fotpleie, hudpleie ellerlignende. Du kan jo finne noe til rundt 500 kr, men vet ikke om det var mer enn det du tenkte på?

Gjest Berit D.
Skrevet

Vi tok med forloverne og toastmaster m/følge ut på restaurant som takk. Ble jo litt dyrt, men synes det var koselig.

Gjest Nefertiti
Skrevet

IKKE gi et brudebilde av dere med forlovere. Jeg har nå fått dette to ganger etter å ha vært forlover. Ferdig innrammet i A4 størrelse. Og jeg synes det er helt fryktelig. Jeg har ikke en gang eget brudebilde på veggen da jeg synes dette er 80talls-harry. Og har ingen planer om å henge opp bilde av andre. Jeg har dermed dårlig samvittighet hver gang de kommer på besøk og ikke noe bilde er hengt opp.

Men en god flaske vin/champagne. Et restaurantbesøk. Et fint smykke. Er alle fine gaver. Eventuelt spandere frisøkr/sminke på forloveren. Egentlig forventer jeg ikke en gave når jeg har vært forlover, jeg synes det er en ære å få lov å delta på dagen.

Skrevet

Det er fint å høre at dere ikke forventer noen gave når dere har vær forlovere men jeg ønsker fremdeles å gi min forlover noe.

Forloveren min har virkelig vært veldig god å ha i denne tiden. Hun har støttet meg i mye i den siste tiden som ikke bare handler om bryllupet og jeg synes virkelig hun fortjener noe litt ekstra.

Å gi brudebildet er fullstendig uaktuelt! Jeg synes også at det er litt 80tallsharry med det på veggen.

Er det en ting jeg har oppdaget under planlegging av bryllup så er det at folk har ekstremt forskjellige synspunkter på hva som er billig og dyrt. Derfor lurer jeg på; Hvis du har gitt forlovergave, hva har prisklassen vært?

Skrevet
Jeg ønsker å gi min forlover en gave. hun har vært så fantastisk. MEn hva skal jeg gi og for hvor mye? Har dere noen tanker om dette?

Til min forlover spanderer jeg frisør på bryllupsdagen, samt at hun og mannen hennes skal få en spabehandling for par, på spasenteret. Det koster rundt 250 for den spatingen. Dyrt? Ja. Men så er dette ei venninne som har vært der hele livet for meg, samt at hun har hjulpet meg UTROLIG masse i forbindelse med bryllupet. Så dette fortjener både hun og mannen :)

Ikke fordi jeg selv skal gi det, men jeg tror nok de fleste blir glad for et gavekort på et spasenter av noe slag. Evt kan du jo gi henne ei flaske vin eller noe sånt?

Gjest Gjest
Skrevet
Til min forlover spanderer jeg frisør på bryllupsdagen, samt at hun og mannen hennes skal få en spabehandling for par, på spasenteret. Det koster rundt 250 for den spatingen. Dyrt? Ja. Men så er dette ei venninne som har vært der hele livet for meg, samt at hun har hjulpet meg UTROLIG masse i forbindelse med bryllupet. Så dette fortjener både hun og mannen :)

250 kroner er da langt fra dyrt, så jeg regner med at det er skrivefeil?? :fnise:

Skrevet
250 kroner er da langt fra dyrt, så jeg regner med at det er skrivefeil?? :fnise:

:skratte: Haha, ja jeg mente 2500 kroner... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...