Gå til innhold

Syk - får ikke tak i sjefen

Molanya

Anbefalte innlegg

Hejs.

Jeg var borte fra jobben i går, og må også være det i morgen.

Tenkte først at jeg var frisk nok til å dra i morgen, men det har knytt seg til, derfor må jeg ringe og si ifra - om enn litt sent.

Men jeg får ikke tak i sjefen på telefon!

Har prøvd å ringe ham cirka 6 ganger, men han tar den ikke.

Liker ikke å skape trøbbel ang. å få tak i en "erstatter" - men jeg har jo virkelig prøvd.

Hva om jeg ikke får tak i ham senere heller - hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendt en SMS + evt. ringt en kollega. Du har jo åpenbart PC og internettilgang, så mail er også en mulighet. Noter tidspunktene du har ringt på også og legg for all del igjen beskjed hvis mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun telefonnummer til fasttelefon, og siden han som nå er på vakt er på et annet skift enn meg, har jeg heller ingen kollegaer å ringe.

Litt håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ringe ham som er på vakt nå og høre om han kan finne en telefonliste da? Han blir også et flott vitne på at du virkelig har forsøkt dersom det skulle vise seg å bli noe tull i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kun èn telefon, så jeg ringer til den vakta som er der nå.

Har jo lagt igjen beskjed på svareren (men aner ikke hvem sin det er), og bedt dem ringe meg opp igjen for bekreftelse.

Hva mer er det å gjøre, egentlig? Ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er villig til å forsøke alt så kan du jo søke på privatnummeret i Telefonkatalogen og se hva du får opp av nummere/e-mailadresser.

(Nå er jeg også snart tom for forslag, men ingen kan si at du ikke har forsøkt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk Leo :blunke:

Jeg syntes egentlig den var litt drøy (tenkte det selv litt tidligere), men det er jo forsåvidt i hans egen interesse å få skaffet folk.

Har nå sendt en melding, og får håpe på svar.

Nei - jeg har absolutt forsøkt! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...