Poizki Skrevet 8. juli 2009 #141 Del Skrevet 8. juli 2009 Missunner dem som klarer å ikke tenke i denne prosessen. Jeg er ekstrem, prøver å slappe av.. men vips er tankene der. Blææ.. Helt ærlig - jeg tror ikke det finnes noen som ikke tenker mange tanker ang det her med prøvinga når de slutter på prevensjon.. Hæ? Det går jo ikke ann å ikke tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2009 #142 Del Skrevet 9. juli 2009 Vel, noen er jo alltids mer avslappa enn andre da.... Noen lar seg rive med lettere enn andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 9. juli 2009 #143 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg tenkte ikke på noe annet frem til IKM, og da falt jeg helt ut.... da var det ikke så farlig lengre.... men visste nok i underbevisstheten at det var noe på gang. Men rart det der, fra å være helt obsessive til "jaja, får vel ta en test til uka da..." så jeg skjønner alle som overfokuserer veldig godt, for jeg er egentlig en av dem selv... og det er nesten umulig å la være.. jeg hadde nok blitt innlagt om jeg ikke hadde blitt gravid litt fort... :gjeiper: Hver og en må nesten bare finne sin måte å takle det på... for det er en berg og dalbane av en periode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 9. juli 2009 #144 Del Skrevet 9. juli 2009 Da er du akkurat som jeg Hehe det var allt jeg tenkte på hele tiden, til og med under sex rundt el, baby baby baby baby... Jeg er en avd e som ikke klarer slutte tenke på det før jeg vet at nå har jeg klart det. Og da var det også litt rart fordi da visste vi plutselig ikke hva vi skulle drive med nå, ingen el testing temp måling eller noe Rar er man jo ja for at det klaffer denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #145 Del Skrevet 9. juli 2009 Da er du akkurat som jeg Hehe det var allt jeg tenkte på hele tiden, til og med under sex rundt el, baby baby baby baby... Jeg er en avd e som ikke klarer slutte tenke på det før jeg vet at nå har jeg klart det. Og da var det også litt rart fordi da visste vi plutselig ikke hva vi skulle drive med nå, ingen el testing temp måling eller noe Rar er man jo ja for at det klaffer denne gang Hei Huff ja, jeg kjenner jeg blir veldig sliten av det.. gå og gruble og ikke vite hva vi kan gjøre for å kanskje kunne få det til neste gang Men... ettersom TR gir seg og det nærmer seg ny EL så stiger humøret og troen er på plass igjen. Glad det er sånn!! Du er ufattelig heldig *netta*, kos deg med vidunderet som vokser i magen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. juli 2009 #146 Del Skrevet 9. juli 2009 mine tips for anti-baby-besettelse: IKKE sitt limt foran dataen og KG (som meg nå) gå tur, på kino, lag mat.. få tida til og flyr mens du holder på med spennende ting gå og tren og bruk masse energi få en heeeelt ny kjempespennende hobby som krever mye besettelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 10. juli 2009 mine tips for anti-baby-besettelse: IKKE sitt limt foran dataen og KG (som meg nå) gå tur, på kino, lag mat.. få tida til og flyr mens du holder på med spennende ting gå og tren og bruk masse energi få en heeeelt ny kjempespennende hobby som krever mye besettelse.. Ja, du sier noe... har egentlig masse hobbyer, men ingen som tar mer besettelse og fokus enn bebis-prosjektet. Uansett så tar jeg det som positivt at jeg har hatt 3 sykluser på 27,26 og 27 dager.. Håper på at 3 syklus uten pilller og med prøving skal være lykkebringende. Selvom jeg nå begynner å bli litt vant til å bli skuffet når tanta svinger innom meg Håper du enten snart tester positivt eller at TR dukker opp. Frustrerende å gå og vente slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 12. juli 2009 #148 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har hrøt at annahver dag rundt EL er bra, for da får "kruttet" litt tid på å ehm.. bli mer krutt i!! Forstå det den som vil... Anyway - ha en fiin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har hrøt at annahver dag rundt EL er bra, for da får "kruttet" litt tid på å ehm.. bli mer krutt i!! Forstå det den som vil... Anyway - ha en fiin søndag! Ja .... tenkte før denne pp at om det ikke lykkes i forrige pp skulle vi legge opp ett nytt forsøksløp denne gangen.. Nå heller jeg mer mot å tempe og teste meg for EL og deretter legge opp akkurat etter når vi faktisk har lyst.. Ser for meg at det blir de fleste dagene rundt EL så derfor vil ikke "opplegget" bli så veldig annerledes enn forrige pp, men..... Vi får se.... Spennende blir det! God sommer til alle som måtte kikke innom meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 13. juli 2009 #150 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Ja det beste er jo rett og slett la lystene styre, og håpe naturen går sin gang!! Endret 13. juli 2009 av Golden Girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei hei! Titter innom dagboka, er lite aktivitet her om dagen men... Jeg prøver å ikke tenke for mye på det som skjer (og ikke skjer) så derfor blir det litt sånn I dag har jeg kjøpt tranebærjuice og tranebær-kapsler.. Hadde litt vondt når jeg tisset i går kveld, og i dag har jeg en murrende/ilende/brennende følelse nede i magen.. Kjennes ut som om jeg må tisse, går på do men så kommer det lite. Gjør heldigvis ikke spesielt vondt i dag. Har ikke ringt legen eller noe, men får levere en urinprøve om ikke tranebærproduktene gjør susen... Det eneste som er litt spooky er at *sorry detaljer* det kom en mini-flekk-lysrosa-blod på papiret 2 ganger når jeg tørket meg.. er 4/5 dpo i dag så skjønner ikke helt hvor det kom fra (og jeg har ALDRI småblødninger utenom TR) men..... kommer ikke noe i trusa sånn ellers eller når jeg tørker meg flere ganger men er nå litt merkelig. Vel, det var en liten oppdatering herfra.. Håper alle har en fin sommer (i regnværet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 22. juli 2009 #152 Del Skrevet 22. juli 2009 hmm spennende! Mitt største gravidsymptom var nemlig en brennende følelse i hele underlivet.... Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. juli 2009 #153 Del Skrevet 22. juli 2009 Lykke til med prøving! Det er spennande tider for øyeblikket, skjønnar eg. Kryssar fingrane for at du er gravid! Eg og mannen min har nettopp starta prøvinga på nr 2, så me går spennande tider i møte me også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 23. juli 2009 hmm spennende! Mitt største gravidsymptom var nemlig en brennende følelse i hele underlivet.... Lykke til!! Takk for lykkeønskninger Ja, det kan jo være et tegn, men jeg er mye "bedre" av den brennende følelsen i dag... Har tatt tranebær så det holder, men aner jo ikke om det hadde noe med det å gjøre Det mest spookye var *blod*... Vi får se hvordan det hangler seg videre Lykke til med prøving! Det er spennande tider for øyeblikket, skjønnar eg. Kryssar fingrane for at du er gravid! Eg og mannen min har nettopp starta prøvinga på nr 2, så me går spennande tider i møte me også! Åh, prøve på nr 2 er spennende Lykke til da! Klaffer forhåpentligvis kjapt, er sikkert litt ok å ha vær igjennom det en gang før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 28. juli 2009 #155 Del Skrevet 28. juli 2009 Det var sånn jeg fikk mistanke om graviditeten jeg trodde jeg hadde urinveis infeksjon Det var sånn en ekkel følelese i magen da jeg tisset og det presset noe verre men nesten ingenting kom ut :klø: Tror du skal ta en test om en dag eller 2 Husker ikke når jeg testet positivt men det var en god stund før ikm iallfall med billig strips Masse lykkeønskninger til dere Måtte du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 28. juli 2009 Det var sånn jeg fikk mistanke om graviditeten jeg trodde jeg hadde urinveis infeksjon Det var sånn en ekkel følelese i magen da jeg tisset og det presset noe verre men nesten ingenting kom ut :klø: Tror du skal ta en test om en dag eller 2 Husker ikke når jeg testet positivt men det var en god stund før ikm iallfall med billig strips Masse lykkeønskninger til dere Måtte du være Hei Ja, kunne ønske det hadde vært det som var tilfellet, men det var UVI Er nesten ferdig med pencilin-kuren nå.. så nå er det mye bedre, heldigvis. Har egentlig glemt hele prøvingen nå som jeg har slitt med nyre-vondt og sviing ellers men skal ikke være noen fare med den pencilinen jeg fikk mht så tidlig i en evt graviditet. Meeen, har desverre ikke trua denne gangen heller. Vi får se til deg *netta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. juli 2009 #157 Del Skrevet 29. juli 2009 Du må beholde troa vet du... (men av og til ER man jo bare realistiske).. Men innse det: vi VET aldri, vi kan bare tro.. helt til vi får to blå streker såklart, da begynner det jo å bli ganske sikkert Håper UVI er enda bedre idag.. (eller hva jeg skal si) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 29. juli 2009 Du må beholde troa vet du... (men av og til ER man jo bare realistiske).. Men innse det: vi VET aldri, vi kan bare tro.. helt til vi får to blå streker såklart, da begynner det jo å bli ganske sikkert Håper UVI er enda bedre idag.. (eller hva jeg skal si) Hei Der er mye bedre i dag, heldigvis Trodde i førsten at det kunne være symptomer på "noe", men smertene ble etterhvert uutholdelige, så jeg skjønte at det måtte være noe annet, Dessverre! Lykkes det ikke denne gangen blir det PP4. Litt ergerlig at vi kløner og klundrer slik, men er glad for at vi innerst inne ikke har det travelt Selv om jeg egentlig aller helst skulle vært i går.......... Føler på en måte at vi "gjør noe feil".. iom jeg vet at vi treffer pga EL-test og temping. Hittil har vi MYE, muligens for mye... Aner ikke. Er jo ikke erfaren på dette området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 29. juli 2009 #159 Del Skrevet 29. juli 2009 Takk for besøk i boken min Tenkte jeg måtte innom å hilse på her også, og gud så spennende det er akkurat nå da . Krysser fingrene for at dere har lykkes denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 30. juli 2009 #160 Del Skrevet 30. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå