Pasjonsblomst Skrevet 9. juni 2009 #101 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) for at symptonene bunner i en liten spire...!! blir spennende å vente frem mot helga kjenner jeg.. Endret 9. juni 2009 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres veldig lovende ut dette altså!! Vi får se... Ikke like sterke "smerter" i dag, selv om det er en dag nærmere testing. Har heller ikke hatt noen blødning siden forrige TR. Så føler meg veldig usikker.. Blir spennende til helgen, uansett åssen det går Jeg er rimelig grønn på testing så det blir en ny opplevelse for at symptonene bunner i en liten spire...!! blir spennende å vente frem mot helga kjenner jeg.. Mm, er spent selv... Aner jo ikke åssen det er å være gravid evt så vet ikke hva som er "vanlig". Virker som det "vanligste" er å ikke kjenne så mye så tidlig. Det gjør meg mest usikker til dere begge PS for 100 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei hei 4 dager igjen.... tror det er den lengste uka jeg har hatt på leeenge Har litt symptomer fremdeles: -Murriger i siden(e), bak på korsryggen og nedover hoftene -Oppblåst og trykkene følelse nede i magen -Ekstremt kort lunte, skikkelig gretten og vanskelig til tider... -Uggen i magen og vekslende hodepine.. Føler vel egentlig at strekningene og smertene jeg hadde tidligere i uka har roet seg ned endel, men de er der fredeles. Har en spesiell følelse i kroppen, men tør ikke tenke for mye.. Føler liksom ikke at det skal klaffe i pp1. Har IKM lørdag/søndag nå til helgen, har teste-planer på lørdag morgen. Er inneforstått med at det kan være i tidligste laget men orker nok ikke vente lenger. Håper alle har en fin onsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 10. juni 2009 #104 Del Skrevet 10. juni 2009 :duskedame: Heier for at du er Og :kjefter: på tanta så hun skal holde seg unna deg denne mnd fram til fødsel Hadde vært gøy om det klaffet i pp1 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 10. juni 2009 #105 Del Skrevet 10. juni 2009 spennende å følge deg er i samme situasjon selv. IKM om en ukes tid... håper ikke TR kommer assa! har du testet enda? blir også helt gal av venting og det å kjenne etter symptomer. hvis vi ikke får det til innen rimelig tid kommer jeg seriøst til å bli gal! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #106 Del Skrevet 10. juni 2009 spennende å følge deg er i samme situasjon selv. IKM om en ukes tid... håper ikke TR kommer assa! har du testet enda? blir også helt gal av venting og det å kjenne etter symptomer. hvis vi ikke får det til innen rimelig tid kommer jeg seriøst til å bli gal! lykke til Hei! Har ikke testet nei.. Venter til lørdag/søndag. Burde nok vente til mandag men tviler på at jeg klarer Har du kjent symptomer eller forsøkt å teste? er det pp1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 10. juni 2009 #107 Del Skrevet 10. juni 2009 Høres bra ut dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 10. juni 2009 Høres bra ut dette!! Heier og heier for Tror kanskje jeg trenger litt støv fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. juni 2009 #109 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei Hei! Jeg vil også være med å Håper det klaffer for deg og det er en bebis i magen din nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei Hei! Jeg vil også være med å Håper det klaffer for deg og det er en bebis i magen din nå :D Hei Takk for det:) Trenger alle de lykkeønskninger jeg kan få Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. juni 2009 #111 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei Takk for det:) Trenger alle de lykkeønskninger jeg kan få Blir spennende! hihi vil jammen tro det er spennede! :D og det blir vel bare mer og mer spennede, spesielt når du er gravid ^^ lykke til med alt, så får vi håpe du snart har en graviddagbok :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 11. juni 2009 #112 Del Skrevet 11. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 11. juni 2009 :pasha: rulle-rulle-rulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #114 Del Skrevet 11. juni 2009 Hoi hoi Nå er jeg skremt...... Har hatt vanittig følsomme og ømme brystvorter i hele dag og skikkelig murringer i korsryggen. Følte meg sliten og trøtt etter jobb i sta, så jeg la meg på sofaen en times tid. Tenkte meg ut en tur og svingte innom toa'n på veg ut. Sorry detaljer...... men... til min store skrekk var det noen dråper lys rosa "væske" på papiret.. Jeg har ikke hatt TR følelsen slik jeg pleier i dag eller andre dager denne uken. det er i tillegg 3 dager til IKM (har aldri hatt så kort syklus noen gang). Nå er jeg helt i villredet og tror jeg skal gå rett til sengs Har ikke peiling på festeblødning el lignende men.... frykter nok helst det er TR som er på tur selv om det er altfor tidlig og helt annerledes enn det pleier å sette igang. *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 11. juni 2009 #115 Del Skrevet 11. juni 2009 Stopper det opp kan det godt ha vært en festeblødning Ikke ta sorgene på forskudd!! Her jeg for at det er en spire som har kloret seg fast hos deg og at dere skal bli foreldre om 9 mnd!!! sender en varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 12. juni 2009 #116 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan er formen her i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvordan er formen her i dag da? Hei! Ganske dårlig..... Fortsatt blod i dag morres... Så om det vedvarer utover dagen med vanlig mengde så er det nok definitivt TR. Helt greit altså, men syns det er rart for ALT var annerledes denne gangen og har jo hatt besøk av tanta ganske så mange ganger nå.. Og 3 dager før det egentlig skulle komme. Men... jeg har bestilt testpakke på billig-tester og termometer på nett i dag. Så jeg er vel egentlig laaaangt uti neste sjans allerede... Må bare catche hvordan denne tempingen fungerer Men, stopper det i dag eller i kveld kan det jo være en hormonell blødning også.. Men jeg tror jeg stikker fingeren i jorda og innser at vi ikke lyktes i pp1 :gjeiper: til dere Thumbalina og *netta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 12. juni 2009 #118 Del Skrevet 12. juni 2009 bare å si i fra hvis du trenger noe info ang temping - er veldig enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) bare å si i fra hvis du trenger noe info ang temping - er veldig enkelt og greit! Ja, om du har noen tips så sier jeg mer enn gjerne ja-takk til det Hadde egentlig bestemt meg for å ikke begynne med målinger og EL-tester. men syns det var veldig vanskelig "å merke" EL i syklusen som var nå... Men siden den varte bare 24-25 dager så er det vel heller ikke sikkert jeg hadde EL? Huff, blir litt kaos i hodet den dagen man begynner å innse at ting faktisk ikke funket :gjeiper: Var det 25 dager så var EL 28/29 mai. Da vi tre ganger... Men jeg tenker som så.. Jeg som har det så bra i livet og vanligvis kan kjøpe / anskaffe nesten alt jeg har lyst på, jeg kan søren meg jobbe litt for det største som finnes her i livet Så jeg er klar for fortsettelsen.. Endret 12. juni 2009 av Luna-jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 12. juni 2009 #120 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Ok her kommer mine tips =) Kjøp termometer på www.billige-tester.dk - der har de et kjempegreit et til under 200 kr (tollfritt) Så lager du deg en konto på www.fertilityfriend.comSå temper du hver dag, med en gang du våkner og skriver opp tempen på et ark. Denne verdien plotter du inn hver dag i fertilityfriend, som etterhvert da vil gi deg tips og råd og følger statusen din gjennom syklusen. Tempen holder seg ganske lav gjennom mensperioden, så dropper den merkbart ved EL, stiger dagen etter EL, og skal da holde seg høy til enten til mensen kommer - da dropper den MYE, eller så holder den seg høy hvis du er gravid.Det er hormonene i kroppen som styrer temperaturen, så da kan du lett se om du forventer blødning den dagen eller ikke.... Du kan også krysse av for forskjellige andre tegn underveis i syklusen - det er veldig greit for da kan du gå tilbake å sjekke om du hadde det sånn forrige syklus også... Og det er en genial kalenderfunksjon som regner ut din neste fruktbare periode og neste forventede mens. Så kan du se med en gang hvilke datoer så er verd å merke seg.. dette vil forandre seg etterhvert som du legger inn tempen og programmet "tolker" temperaturcharten din. Slik så min chart ut da jeg ble gravid. Helt lik som de tidligere chartene, bortsett fra at tempen ikke sank på dag 12 etter EL. Endret 12. juni 2009 av thumbalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå