Gå til innhold

Lille-venn... når kommer du til oss?

Luna-jenta

Anbefalte innlegg

Heihei... :blomst:

Er i ganske samme situasjon som det, i første PP etter pilleslutt. Føles gooooooodt og spennende for hva fremtida bringer. Har enda ikke kjempehastverk med å bli gravid.. Men håper absolutt..merker jeg har innbilte symptomer nå (eller for alt jeg vet så er jeg :gravid: But who knows?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: hei hei ;)

Når man slutter på p piller så kan damiana eller don quai være til hjelp med å få igang en stabil el og økt el slim :) Mensen kommer å da den skal med denne urten :hoppe:

Jeg bruker det selv og er svært fornøyd :nigo:

Ellers er det noen artige planer for uka? eller langhelgen blir det jo snart :duskedame:

:klem:

Hei hei!

Okei, det har jeg ikke prøvd eller hørt om.. Jeg fikk første mens på dag 27, og syns selv det virket som om jeg var "i rute" men testet jo ikke EL eller noe da men... Blødningen var enorm synes jeg ift det jeg har vært vant til mens jeg gikk på p-piller. Nå er spenningen om jeg får regelmessig TR neste gang.. Etter "syklus" skal den komme den 17/18 mai. Kommer den som den skal da så regner jeg med at det begynner å stabilisere seg. Dvs da starter vi med vår særiøse pp1. Spennende :):hoppe:

For helgen/langhelgen er det ikke så mye spennende egentlig. Satser på at værmld slår til så man kan være ute. Ellers holder jeg på med maling. (stresser litt med soverommet og "gjeste"- evt barneromet.. jeg vet at når jeg blir gravid MÅ den slags være i orden) Sambo er elendig på den slags :gjeiper:

Du da? Har du noe spennende planer for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei... :blomst:

Er i ganske samme situasjon som det, i første PP etter pilleslutt. Føles gooooooodt og spennende for hva fremtida bringer. Har enda ikke kjempehastverk med å bli gravid.. Men håper absolutt..merker jeg har innbilte symptomer nå (eller for alt jeg vet så er jeg :gravid: But who knows?

hei hei :vinke:

Spennende tid vi er inne i nå om dagen ja :) Tenker veldig mye på alt vedrørende graviditet, evt symptomer, kikker på barneutstyr etc.. Gleder meg enormt til det neste året :hoppe:

Artig å følge hverandre her inne iom det er et "hemmelig prosjekt" for familie og venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja været MÅÅ blir bra så man kan få litt farge i ansiktet ;) Varmen er ikke noe å klage på iallfall hadde en nydelig kveldsture med hunden i kveld og det var godt å varmt :rødme:

flink du er som står på å maler :nigo:

GOOO LANGHELG ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Så bra du startet med en såpass kort syklus første gangen etter pilleslutt, det er jo en bra start! :tommelsmil:

:hoppe: for :gravid: i juni/juli!! :hoppe: Håper på mai/juni/juli selv jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å snik lest i dagboka de. :) Så spennende å høre om andre som er i samme situasjon som meg selv. Jeg har selv nå mitt første besøk av TR etter pille slutt og skal starte prøvingen nå i mai.

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du startet med en såpass kort syklus første gangen etter pilleslutt, det er jo en bra start! :tommelsmil:

:hoppe: for :gravid: i juni/juli!! :hoppe: Håper på mai/juni/juli selv jeg... ;)

Hei :vinke:

Ja, er ganske fornøyd med det :) Håper bare alt var som det skal være :sjenert: Aner jo ikke hvordan kroppen min signaliserer EL. Om jeg ikke kjenner helt feil så kan jeg ha det i dag (evt i går). Har hatt vondt i venstre side og merkbart mer (sorry for detaljer) slim. Så det blir skikkelig spennende når TR kommer og prøvingen starter for fullt. Det blir liksom pp1 for vår del :strix: Gleder meg mest, men merker nå at jeg begynner å bli litt usikker også enda så godt planlagt det er..

Blir veldig spennende å følge hverandre. Vi krysser fingrene for klaff i mai/juni :danse: Håper så inderlig det går raskt, hadde vært gull med termin ca 20.02.10 :hoppe:

Ha en fin kveld!!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Kjenner meg godt igjen i det du skriver at du kjenner litt usikkerhet oppi alt, selv om det er godt planlagt. Man vet jo ikke hva man gir seg i kast med, selv om man kjenner seg klar.. Jeg syns det har hjulpet etter som tida har godt, og usikkerheten slipper mer og mer taket. Jeg sluttet på piller i november, men vi har ikke prøvd veeldig aktivt for å si det sånn. Kommer til å trappe opp prøvingen fremover våren. Så selv om det er PP7, så føles det mer som PP1... ;)

Du får se det sånn - klaffer det med en gang for deg så har du enda 9 mnd å bli klar på. Drøier det litt, er det bare greit for da får du litt ekstra tid på å forberede deg mentalt. Sånn ser hvertfall jeg på det. :)

Lykke til! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å snik lest i dagboka de. :) Så spennende å høre om andre som er i samme situasjon som meg selv. Jeg har selv nå mitt første besøk av TR etter pille slutt og skal starte prøvingen nå i mai.

Ønsker deg masse lykke til!

Takk, og det samme til deg. En kjempe spennende og artig tid vi er inne i nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
:vinke:

Hva skjer her for tiden?

Hei hei :vinke:

Her skjer det ikke så mye, fått TR i dag (som jeg håpet på).. Da blir det full prøving fra søndag av :yvonne: Endelig...

Skal bli flinkere til å skrive inn her da, har blitt litt lite å skrive om i og med vi ikke har startet prøvingen enda :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt du fikk TR som ventet! og nå blir det spennende med prøving neste PP:. ajajajaj... :humpe: dette blir heftige saker!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt du fikk TR som ventet! og nå blir det spennende med prøving neste PP:. ajajajaj... :humpe: dette blir heftige saker!

:lol:

Ja, er nesten overrasket over syklusen min etter pilleslutt.. 27 dager forrige gang og presis 28 denne gangen.

Hehe, prøving blir spennende:) Har øvd en hel del, så endelig får vi se om vi duger :biggrin:

Spennende å følge deg også, nå skal jeg bli litt mer aktiv inne her. Tenker stort sett ikke på annet om dagen :sjenert:

deilig med prøving ja ;) Følger spent med her fremover :popcorn:

:duskedame: heier for baby i pp1 ;)

Hei Hei!

Håper på pp1 mirakel, men regner ikke med det for å si det sånn. Men ønsker meg veeeldig en februar 2010 baby så skal gjøre våres beste.

Spennende å følge deg også, krysser fingrene for hyggelige nyheter "itt utti juni" :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne å drysser litt "klaff på første forsøk støv" :duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::briller2::strix:

Takk takk :sjenert:

Har ikke såå store forhåpninger, men er selvfølgelig lov å håpe :rødme:

Gratulerer såå masse til deg!! Termin 19 januar er jo kjempe ålreit da :Nikke:

Krysser fingrene for en sen februar-bebis selv :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame:

Gratulerer med første ordentlige pp - får håpe du er en av de superfruktbare og at spira sitter på første forsøk..

Hjemme hos oss er det EL i disse dager, og :humpe: for harde livet...

Litt rart å tenke på, kanskje det ble laget barn hos oss i går?

Dumt at man ikke kan kikke inn og følge med, litt for lenge å vente i 14 dager for å få testa seg... :biggrin:

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :smilyblomst:

Deilig med en fri-dag rett før helgen. Skal på jobb i morgen, men digg uansett. Er jo helg igjen alt i morra :tommelsmil:

Her driver TR :kosteskaft: og reiser til Blokksberg igjen, lurer på om jeg tør å håpe jeg har hatt besøk av henne for siste gang på leeeenge :sjenert: Hadde vært bra å slippe det besøket på en stund!

Ellers tenker jeg endel på syklusene mine om dagen, er litt usikker på om jeg har hatt EL etter pilleslutt. Har ikke målt temp eller noe, men har hatt relativt stabile sykluser på 27 og 28 dager. Mener å ha kjent smerter i sidene (nede på magen / siden) i dagene jeg burde ha hatt EL men er jo ikke sikker :skya:

Dersom jeg har 27 dager denne mnd er EL ca 30/31 mai. Er det 28 dg er det 31/1 mai eller juni. En ting som er sikkert er at mannen har "husarrest" i pinsen :sengekos: Fridagene må benyttes fornuftig :humpe:

i det siste har tiden gått ganske så sakte igjen.. Jeg har brukt tiden på å sjekke nettet vedr vogner og bebis-utstyr ellers :gjeiper: Kjenner på meg at jeg begynner å bli lei av å holde prosjektet våres hemmelig. Gleder meg bare til å sette i gang og forhåpentligvis snart kunne fortelle foreldre og venner ellers nyheten :bolledeig::strix: Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg hvis vi er så heldige å bli gravide?? :nocomment: Hadde tenkt 12 uker men.. spørs nok om jeg ikke sprekker glatt :gjeiper:

Lykke til alle KG-jentene som prøver på en februar/mars bebis :gravid:

Stoor :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Så gøy at du også er i gang!! :hoppe: Krysser fingrene for full klaff med en gang jeg! ;)

Ha en fin himmelsprett!! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...