Luna-jenta Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 3. juni 2009 Isj, det gikk ikke denne gangen heller... Du får håpe det er du som får joine feb/mars klubben denne gangen Lykke til! Æsj, dumme TR :slåss: Takk for det, har vel ikke sånn veeldig trua.. men håper jo selvfølgelig på et mirakel Lykke til med neste pp, jeg skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 3. juni 2009 #82 Del Skrevet 3. juni 2009 skjønner godt hva du mener om at det blir lange 12 dager... føltes som en evighet.. og jeg hadde lyst å teste hele tida.. men så fort IKM kom og ikke noe skjedde, så hadde jeg ikke lyst å teste lengre.. da var det liksom ferdig for min del.. visste det liksom i bakhodet.... var som all luften gikk ut av en ballong... all spenningen bare forsvant.. det var litt deilig det! Tror ikke jeg hadde hatt nerver til å være langtidsprøver.... Må rett og slett bare prøve å tenke på noe annet, selv om det er forferdelig vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 3. juni 2009 skjønner godt hva du mener om at det blir lange 12 dager... føltes som en evighet.. og jeg hadde lyst å teste hele tida.. men så fort IKM kom og ikke noe skjedde, så hadde jeg ikke lyst å teste lengre.. da var det liksom ferdig for min del.. visste det liksom i bakhodet.... var som all luften gikk ut av en ballong... all spenningen bare forsvant.. det var litt deilig det! Tror ikke jeg hadde hatt nerver til å være langtidsprøver.... Må rett og slett bare prøve å tenke på noe annet, selv om det er forferdelig vanskelig! Ja.. er 10 igjen om jeg regner fra i morra :gjeiper: Jeg regner nesten med at vi ikke har lyktes denne gangen, men vet ikke helt hvorfor (tror det er noe jeg sier til meg selv så jeg ikke skal bli så skuffet)... Har ikke helt track på EL-tidspunktet men regner med det var mellom torsdag og mandag. Så det blir innmari spennende Håper å kunne joine dere andre som har vært så heldige å få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juni 2009 #84 Del Skrevet 4. juni 2009 heier for full klaff! siden du ikke helt vet når EL var, så kan du jo ikke vite om de klaffet heller.. med andre ord: bare legge seg bakpå og nyte livet mens du venter, og håpe på det beste. Jo enn magisk vi synes det er bli gravide, så er det jo egentlig bare en helt naturlig ting som "skjer av seg selv"... iallfall kan det være det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 5. juni 2009 #85 Del Skrevet 5. juni 2009 :duskedame: Heier for klaff denne gangen Håper du nyter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 5. juni 2009 heier for full klaff! siden du ikke helt vet når EL var, så kan du jo ikke vite om de klaffet heller.. med andre ord: bare legge seg bakpå og nyte livet mens du venter, og håpe på det beste. Jo enn magisk vi synes det er bli gravide, så er det jo egentlig bare en helt naturlig ting som "skjer av seg selv"... iallfall kan det være det.. Ja, er ikke mye annet å gjøre.. Orker ikke styre med temp-målinger så får bare ta det som det kommer.. Har ikke hatt noe blødning eller noe så har liksom ingen holdepunkter :gjeiper: Tenker jeg er ganske spent neste fredag på denne tiden Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 5. juni 2009 :duskedame: Heier for klaff denne gangen Håper du nyter helgen Takk det samme *netta* Du får nyte helgen godt Det gjør underverker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 6. juni 2009 #88 Del Skrevet 6. juni 2009 Uuh, her må man følge med i uka fremover Skulle bare ønske god helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 6. juni 2009 Uuh, her må man følge med i uka fremover Skulle bare ønske god helg!!! God helg til deg også Poizki Er en fin helg her, men kjenner at jeg er utålmodig... Håper denne uken går fort :gjeiper: til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poizki Skrevet 6. juni 2009 #90 Del Skrevet 6. juni 2009 God helg til deg også Poizki Er en fin helg her, men kjenner at jeg er utålmodig... Håper denne uken går fort :gjeiper: til deg Ja huff, det er alt for mye venting i denna prøverbusinessen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 6. juni 2009 #91 Del Skrevet 6. juni 2009 Takker det skal jeg prøve på Ble litt jobbing i dag og mer i morgen men jeg får prøve å nyte det som er igjen av søndagen etterpå Har vel fri på mandag regner jeg med så Blir spennende å følge med her fremover ja Nyter dpo siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hallo Her kommer et hjertesukk fra meg (før jeg tørner gæren ) Dette er en fin og lat søndag, men nå har jeg tenkt og kjent så mye på et par dager at jeg bare burde legge meg i fryseren til det er teste-tid :gjeiper: Vet ikke om det er tidlig-symptomer eller om jeg er i ferd med å bli gal, men har hatt noen "symptomer" i helgen. Føler meg nesten schizofren. I det ene øyeblikket er jeg overbevist om at jeg er gravid. - Har ømme brystvorter (puppene ellers er ganske normale) -Murrer i begge sidene (akkurat som føt TR kommer, det er over en uke til) -Halsbrann -Irritabel (til og med sambo har påpekt det, værre enn PMS) -Oppblåst følelse med anelse av kvalme (er aldri kvalm til vanlig) I det andre øyeblikket føler jeg meg ikke gravid i det heletatt. -Brystvortene er ikke såå ømme alikevel -Synes alt er ganske så normalt egentlig, føler ikke at noe er annerledes -Ble ikke varig EL eller EL-slim i den periode EL-skulle finne sted sånn ut fra sykluslengde. -Tenker at det skal mye til for å få det til i pp1 og blir bare negativ til alt jeg ellers synes jeg kjenner...... Åhh, hater meg selv når jeg skal begynne å tulle sånn. Er jo bare meg selv jeg plager ved å tenke hele tiden.. Vel vel det var vel utblåsningen jeg trengte.. Jeg MÅ tenke mindre og forsøke å la humla og klokka suse Selv om det ikke er lett. Ha en fin søndag videre jenter Edit:flere symptomer Endret 7. juni 2009 av Luna-jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. juni 2009 #93 Del Skrevet 7. juni 2009 hehe.. er absolutt til å bli gal av det, når man ikke kan bestemme seg for om man er gravid eller ikke... og ikke har man fasiten heller. Og man tenker på det hvert sekund, helt desperat! for tenk om man er gravid!!!!!! Vil anbefale deg å fylle dagen med masse gjøremål, f.eks trene, gå en tur, hobby, bake boller, besøke en venninne, vaske klær, hagearbeide... se en film. Men andre ord mest mulig, slik at du får annet å tenke på. Kan ikke risikere at du blir gal i så ung alder, nei... For du MÅ vente.. og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 7. juni 2009 #94 Del Skrevet 7. juni 2009 Huff vet nøyaktig hvordan du har det akkurat nå.. jeg trodde jeg skulle bli gal av å vente.... og testet da selvf for tidlig.. er en helt merkelig greie det der... en føler for å teste hele tida.. og går bare rundt i seg selv - og klarer nesten ikke å tenke på noe annet.... ligger liksom som et lag i underbevisstheten hele tida..... men så da IKM kom, så følte jeg ikke for å teste lenger.... da var det liksom over inne i hodet mitt.... veldig rare greier... er ikke så mye å gjøre bortsett fra å prøve å holde seg selv opptatt med andre ting..... selv om det ikke er så lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 7. juni 2009 hehe.. er absolutt til å bli gal av det, når man ikke kan bestemme seg for om man er gravid eller ikke... og ikke har man fasiten heller. Og man tenker på det hvert sekund, helt desperat! for tenk om man er gravid!!!!!! Vil anbefale deg å fylle dagen med masse gjøremål, f.eks trene, gå en tur, hobby, bake boller, besøke en venninne, vaske klær, hagearbeide... se en film. Men andre ord mest mulig, slik at du får annet å tenke på. Kan ikke risikere at du blir gal i så ung alder, nei... For du MÅ vente.. og se.. Ja, jeg må jo bare det. Er glad i sying og håndarbeid ellers. Driver med et lappeteppe etter å ha blitt inspirert av div nettblogger Men det får meg til å tenke på den bebisen som evt skal bruke teppet :gjeiper: Men det krever hvertfall konsentrasjon og nøyaktighet for å få symaskina til å sy slik jeg vil.. Så det får bli terapi i dag Nesten så jeg gleder meg til jobb i morra (første gangen på en søndag tror jeg) Men da har jeg hvertfall noe å gjøre, som får tankene over på noe annet Huff vet nøyaktig hvordan du har det akkurat nå.. jeg trodde jeg skulle bli gal av å vente.... og testet da selvf for tidlig.. er en helt merkelig greie det der... en føler for å teste hele tida.. og går bare rundt i seg selv - og klarer nesten ikke å tenke på noe annet.... ligger liksom som et lag i underbevisstheten hele tida..... men så da IKM kom, så følte jeg ikke for å teste lenger.... da var det liksom over inne i hodet mitt.... veldig rare greier... er ikke så mye å gjøre bortsett fra å prøve å holde seg selv opptatt med andre ting..... selv om det ikke er så lett.. Ja, det er frykten min og.. Sånn det er nå så vet jeg at det er for tidlig med testing. Tror IKM er 13/14 juni. Har egentlig ikke "behov" for å teste før etter det, men det er jo 15 på mandag og jeg kunne egentlig tenkt meg å kunne glede meg litt ved en evt positiv test i helgen (og ikke bare stredde rett på jobb og late som om alt er som vanlig) Derfor tror jeg det blir testing enten lørdag- eller søndag-morgen.. Om ikke TR har kommet da vel og merke. Huff, er litt unødvendig å begynne å tulle sånn, men blir nå bare sånn. Godt å høre vi er fler som blir halv-gærne i denne perioden. Blir nesten litt redd meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 7. juni 2009 #96 Del Skrevet 7. juni 2009 Du må ikke frykte vi er likedan hele gjengen her inne tror jeg. Testomaner så det holder Kjenner jeg meg selv rett så¨bli det testing fra 9dpo ffor at den er positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 8. juni 2009 #97 Del Skrevet 8. juni 2009 :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 8. juni 2009 Hoi hoi Her humper det og går.. Jeg har "symptomer" i dag igjen...... I dag er det mens-smerter rimelig sterke sådan (stikker og murrer) i sidene på magen og bakover i korsryggen. Fremdeles ømme og kløende brystvorter, oppblåst uten å ha luft som må ut (sorry for detaljer) og lett kvalme. Om det ikke blir positiv test i slutten av uka blir jeg redd meg selv. Har ikke spes store GRAVID-forventninger, men blir uansett en nervepirrende weekend :gjeiper: Jeg har tidligere vært en ivrig mosjonist (hunder, sykling og jogging) men med disse murringene og verkingen i mage og rygg kan jeg bare drømme om den slags. Blæh, syns det er merkelig at jeg skal kjenne så mye så tidlig. Og det får meg til å tenke på om noe kan være galt der inne Aner ikke!! Vel vel, jeg får smøre meg med tålmodighet og "glede" meg over det jeg kjenner frem til søndagen. Blir det negativt da og smertene fortsetter får jeg ringe legen.... Lykke til med en spennende uke alle KG-medsøstre. Jeg (heier) som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 8. juni 2009 #99 Del Skrevet 8. juni 2009 enda mere!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 9. juni 2009 #100 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres veldig lovende ut dette altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå