Gå til innhold

Nei og nei og nei!! For en venninne jeg er!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg föler meg helt forferdelig- en venninne hadde bursdag paa söndag og jeg glemte det :oops: jeg kan bare ikke tro det, jeg pleier alltid aa huske slike ting! Tör nesten ikke aa ringe til henne naa jeg.....hva ville dere sagt/gjort? Hva om det var dere som ble glemt, hva ville dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vennene mine blitt sure hver gang jeg glemmer en bursdag, hadde jeg vært venneløs. :briller:

Skrevet

Jeg hadde nok blitt veldig lei meg, men kanskje tenkt at venninnen min hadde det travelt eller hadde veldig mye å tenke på. Det skader nok ikke å ringe henne og forklare det som har skjedd og hvordan du føler deg!

Skrevet

Også noe å henge seg opp i. Jeg husker sjelden bursdager, og venner som vil ha gave eller en annen form for oppmerksomhet pleier å minne meg på det et par dager i forveien. Grei ordning.

Skrevet

-Jeg ville ringt henne med en gang og sagt det slik det er- hvis hun er en god venninne,så får du sikkert tilgivelse.

Skrevet
-Jeg ville ringt henne med en gang og sagt det slik det er- hvis hun er en god venninne,så får du sikkert tilgivelse.

Enig her. Er hun en god venninne så forstår hun.....

Julegavetips fra venninnen til deg: Bursdagskalender????? :wink:

Gjest Zirine
Skrevet

Jeg husker sjeldent eller aldri bursdager, og forventer bare at samboer og jentene husker min.

Skulle alle skulle hugget hånden av meg fordi jeg ikke husker bursdager, så hadde jeg jaggu meg vært venneløs.

Vent litt ...

:telle:

JEG HAR IKKE VENNER!!

:iiik:

;)

Gjest Jamila
Skrevet

En venninne glemte bursdagen min i år, og sendte en SMS etter noen dager der hun sa "Shit! glemte bursdagen din jeg, så nå må du dessverre være 2x år i et år til!"

Syns det var kjempesjarmerende, jeg! :ler:

Skrevet

Send henne et e-kort.

Se her på kortet som heter "I'm late".

Mange søte "sorry-kort" her eller her.

Men en muntlig "unnskyldning" er også på sin plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...