Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte en DYYYYR MD krem til 700 kr hos hudpleier sist uke, som jeg syns huden ble tørr av, og jeg klør.

Kan jeg gå tilbake med den å bytte?eller få penger igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i hvertfall tilbake og snakk med dem, det er første skritt. Noen ganger får du pengene igjen, andre ganger får du råd om å prøve litt til, og så heller komme tilbake. Ofte har man startet litt brått på, spesielt med produkter som inneholder syrer, og da blir gjerne huden tørr og sår, så huden trenger tilvenning først. Men dette får man stort sett beskjed om når man kjøper produktene.

Skrevet

Mest sannsynlig får du pengene tilbake :) Har jobbet med MD selv, og salongen taper ikke noe penger på det. De bare sender den tilbake til dermanor.

Skrevet

Jepp, du vil få tilbake pengene. Gå tilbake og be om at de sender den inn til Dermanor så går det fint :) Gjort det selv før.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde en slik episode selv, men hos frisøren da. KJøpte kerastase nutridefense hårkur..sa ifra til frisøren om at jeg hadde litt sensitivt hodebunn, pleier å klø litt og har litt flass. Men etter å ha brukt en sjampoo fra kerastase ble kløen og flassen litt mindre, men nå etter å ha bare brukt litt av denne hårkuren klør jeg som faen ( får ikke sovet om natta), og det virker som om flassen kommer tilbake-

Denne hårkuren innegolder parafin fikk jg oxo sett på etiketten etter først å ha brukt den.

Men når jeg gikk tilbake med den ville de ikke ta den imot, sjfen sa brått at de ikke kan selge den igjen siden embalasjen er tatt av.

Uff...kostet jo veldig mye for meg som er student...uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...