Gjest ts Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Noen som kjenner til noen rimelige hotell i dette området? Hotellet bør være av grei standard, ca. 3 stjerner. Om noen kjenner til andre hoteller som er greie, og som ligger i London så er det bare å komme med anbefalinger. Er mest av alt ute etter et hotell som ikke er så velidig langt unna en undergrunnstasjon, ei heller så langt unna Oxford Street.
Rosenrød Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Vi bestilte nettopp på The Cumberland. Det har fire stjerner, ligger ved Marble Arch (i den ene enden av Oxford Street. Kostet ca 1000 kroner natten for et dobbeltrom.
Cata Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har nettopp bodd på Mornington. Helt greit hotell. Reiste alene og fikk enkeltrom "på loftet". Vegger og tak virket rimelig nymalt og velholdt, gulvteppet gav meg litt "ugh"-følelse. OK bad. Ikke helt nytt, men virket heller ikke loslitt. Bra frokost. (Pluss for friskpresset appelsinjuice og godt brød...) Tok meg vel knapt 10 minutter å gå til Paddington Station. Undergrunnsstasjonen Lancaster Gate (på Central line som går rett ned i Oxford Street) lå 3-4 minutters gangtid unna.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Vi bodde i fjor på Quality Crown Hotel, Hyde Park.Gangavstand til Hyde Park og bussene der, og også til Paddington undergrund og togstasjon. Bra hotell med god standard.
sykepleiern Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Noen som kjenner til noen rimelige hotell i dette området? Hotellet bør være av grei standard, ca. 3 stjerner. Om noen kjenner til andre hoteller som er greie, og som ligger i London så er det bare å komme med anbefalinger. Er mest av alt ute etter et hotell som ikke er så velidig langt unna en undergrunnstasjon, ei heller så langt unna Oxford Street. hei. bruker alltid å bo på London house hotel som ligger i bayswater.. ca 5 min gange fra tuben... koster ca 300 kr natten.. nylig oppusset
HellCat Skrevet 4. april 2009 #6 Skrevet 4. april 2009 hHi! Vi skal bo på Umi Hotel nå 16 april, men det er første gang vi sover der så kan ikke si noe om de unntatt at de har fått veldig gode anmeldelser på tripadvisor bl.a.. www.umihotel.co.uk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå