Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Bikkja har diare, må på apoteket og kjøpe canicur, men det er søndag! Er det åpne apoteker i sentrum ein stad? Køyrer glatt Bergen på kryss og tvers for å finne...
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Nordstjernen på Bergen Storsenter er vaktapoteket i Bergen, og det er åpent alle dager.
Lykkelitenen Skrevet 24. januar 2010 #4 Skrevet 24. januar 2010 Noen som vet om disse bare gir ut på resept om søndagen, eller kan man også få ting som angrepille?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2010 #5 Skrevet 24. januar 2010 Noen som vet om disse bare gir ut på resept om søndagen, eller kan man også få ting som angrepille? Du får alt, men betaler et lite tillegg dersom du ikke har resept. Vet med sikkerhet at du får angrepille. De er åpen til kl 23 alle dager.
Humleblomst Skrevet 24. januar 2010 #6 Skrevet 24. januar 2010 Noen som vet om disse bare gir ut på resept om søndagen, eller kan man også få ting som angrepille? Angrepille selger de på deli deluca ved torgalmenningen. Det skal jo i teorien kunne selges rundt omkring, men dette er altså et av det få stedene som i praksis har tatt det inn. Ellers tror jeg det burde være mulig å få tak i på vaktapoteket også, men du må betale litt ekstra (et vakttillegg) tror jeg.
Lykkelitenen Skrevet 24. januar 2010 #7 Skrevet 24. januar 2010 Angrepille selger de på deli deluca ved torgalmenningen. Det skal jo i teorien kunne selges rundt omkring, men dette er altså et av det få stedene som i praksis har tatt det inn. Ellers tror jeg det burde være mulig å få tak i på vaktapoteket også, men du må betale litt ekstra (et vakttillegg) tror jeg. Seriøst? Siste stedet jeg trodde de skulle ha det :S Men da får jeg ta meg turen innom der da
Chiyo Skrevet 24. januar 2010 #8 Skrevet 24. januar 2010 Du trenger ikke resept på angrepille. Men en gang trengte jeg en resept på en søndag og da dro jeg bort på legevakten på andre siden av veien bra bystasjonen.
Butterball Skrevet 24. januar 2010 #9 Skrevet 24. januar 2010 Når man først er inne på hvor de sleger angrepiller på søndager, så har Bunnpris og
Lykkelitenen Skrevet 24. januar 2010 #10 Skrevet 24. januar 2010 Du trenger ikke resept på angrepille. Skrev dårlig, lurte på om de bare gav ut reseplagte middler søndagen, eller om de også solgte "vanlige" legemiddler som f.eks angrepiller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå