*snuppis* Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Rundt omkring fra Oslo kan man skue en stor hvit kule oppe i skogen det fjærne...Jeg vet at dette er noe signaler til noe tv og diverse, men ser ut som en stor hvit kule. Lurer på HVOR den er....
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Den er på Lørenskog (tror i hvertfal det stedet tilhører Lørenskog). Tror det er en eller annen satelitt som har noe med flytrafikken å gjøre. Og den er stor, har selv vært der den er en gang :stolt:
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Det er radartårnet på Haukåsen, ja. Også kjent som Branntårnet, selv om det vel ikke har vært branntårn der siden bortimot krigens dager. Det ligger et lite stykke inne på Oslo-siden av Østmarka. Er forøvrig en flott tur for de som ikke er redd for litt stigning. Bare den sære fotballkula på toppen er verdt det i seg selv, men det er flott utsikt utover derfra også!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Skrevet 23. mars 2009 Trodde den tilhørte Lutvann militærleir jeg. Eller bommer jeg skikkelig?
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Da jeg så overskriften, trodde jeg det var snakk om en fotball..
Visiter Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Da jeg så overskriften, trodde jeg det var snakk om en fotball.. Jeg trodde det var snakk om månen og at dette var et sånt fjasete liksomfilosofisk innlegg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå