Gjest LonelyAngel Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Heisann! Til dere som er i forhold: Når gikk forelskelsesfasen over hos dere? Og hvem "mistet" den først av dere? Bare lurer, ingen spesiell grunn
mbi002 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Vært sammen i snart to år... og det kiler enda i magen. Men den første forelskelsen var jo litt anderledes enn den nå, da var den veldig.. distraherende, mens nå er den mer dyptliggende, like sterk/sterkere, men ikke distraherende som før, da alt var nytt. Er mer forlesket nå enn da vi ble sammen.
Gjest bslkfn Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 har vært sammen i 8 år, var forelsket i ham ett år før det - og det har aldri gått over.... men det har forandret seg uten at jeg kan sette noe tidsskille, jeg synes det går mer i bølger egentlig. det er jo noen følelser som er konstant, og så er det andre som kommer sterkere enn andre ganger. det er aldri fravær av følelser, eller mindre - men noen ganger blir et endel hverdag, og så plutselig kan man være på rosa skyer en annen periode. selv blir jeg ofte veldig forelsket igjen etter vi har hatt mer tid sammen - det være seg ferier/frihelger sammen eller liknende. vi er endel opptatt på hver vår kant, så det blir sjeldent mange hele dager på rad sammen. kanskje det er derfor vi ikke har rukket å gå lei enda:P jeg synes nesten det er omvendt, at jo mer vi er sammen - jo mer får jeg lyst til å være med ham - og jo mer nærhet blir det. jeg torr mye av grunnen til at forelskelsen enda er der er fordi vi er flinke til å ta mye på hverandre, kose/klemme og vise oppmerksomhet med ord osv.
Pialill Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Vært sammen i snart to år... og det kiler enda i magen. Men den første forelskelsen var jo litt anderledes enn den nå, da var den veldig.. distraherende, mens nå er den mer dyptliggende, like sterk/sterkere, men ikke distraherende som før, da alt var nytt. Er mer forlesket nå enn da vi ble sammen. Kunne ikke vært mer enig:) men her har vi vært sammen i halvannet år jeg får fremdeles den fantastiske følelsen når jeg ser gutten min, og jeg blir fremdelses kjempe glad, og tar meg selv i å smile hver gang jeg får melding fra min kjære, selv om jeg får minst 20 hver dag... hehe...
Gjest LanaLane Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Vært sammen i over 2,5 år og jeg er mer forelska nå enn jeg noen gang har vært. Kjenner det knyter seg inni meg når jeg tenker på ham, savner ham når han er borte i bare noen timer, gleder meg vilt til å se ham hver dag Snakka om det senest i går, vi begge forventa at det skulle ha gått over nå, men selv etter 2 år som samboere kiler det enda i magen. Flørter mye i hverdagen, kan nok ha noe med det å gjøre
Soon Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Vi har vært sammen i litt over ett år, og har det helt fantastisk sammen fortsatt. Kiler i magen, smiler når jeg ser han/tenker på han....Savner han uendelig masse bare vi er på jobb om dagene... Vi er veldig flinke til å kose og ha nærkontakt, og blir tryggere og tryggere på hverandre for hver dag - er så herlig :rødme: Og så skal vi jo ha en liten om 5 måneder som gjør at det blir enda mer kos og kjærtegn om dagen (særlig på magen.... )
GlaJenta88 Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Vært sammen i snart to år... og det kiler enda i magen. Men den første forelskelsen var jo litt anderledes enn den nå, da var den veldig.. distraherende, mens nå er den mer dyptliggende, like sterk/sterkere, men ikke distraherende som før, da alt var nytt. Er mer forlesket nå enn da vi ble sammen. Men det har forandret seg uten at jeg kan sette noe tidsskille, jeg synes det går mer i bølger egentlig. Signerer disse jeg. Jeg oppdager at jeg fortsatt får litt sommerfugler i magen når vi er sammen, og jeg smiler fortsatt av meldingene hans, men det er klart at ting ikke er heelt som når vi ble sammen for over 5 år siden.
Gjest gjesten Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 jeg er fortsatt forelska som mann etter 1,5år i forhold med denne jenta.. det kommer og går men det er noe der hele tiden. selvsagt er det sånn at den kan forsvinne litt når man bor oppå hverandre.. men det tar ikke mer enn 2-3 dager borte fra hverandre så er den der for fullt når vi møtes igjen
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 Etter et par år.. Men det har gått over til noe dypere og tryggere Vært sammen i 7 år og samboere i 4.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå