Gå til innhold

Hvilken ansiktsrens bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Iris_*
Skrevet

Hvilken ansiktsrens bruker du, og hvordan hudtype har du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken ansiktsrens bruker du, og hvordan hudtype har du?

Har fuktfattig kombinerthud, og har hittil brukt DDF brightening cleanser. Nå som sola kommer skal jeg bestille Decleor cleansing gel, men i mellomtiden kjøpte jeg Eucerin sensitive cleansing gel :)

Skrevet

Jeg har kombinert hud som er veldig fuktfattig og litt sensitiv. Bruker per nå Matis Delicate Cleansing cream & Lime Blossom lotion.

Gjest Christabelle
Skrevet

Kombinert og bruker Dermalogica Special Cleansing Gel :-)

Brukt den i alle år, og er veldig fornøyd!

Gjest Sensitiv hud
Skrevet

Jeg har tørr og ekstremt sensitiv hud, og bruker Avene Extreme Gently Cleanser.

Er veldig fornøyd med den. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Pure Camille fra Yves Rocher. Har sensitiv hud med noen urenheter. Har også brukt Dermalogica Special Cleansing Gel:)

Skrevet

Jeg har veldig tørr og sensitiv hud og bruker stort sett ansiktsrensen fra Clarins (for tørr og sensitiv hud), den er nydelig :) Bruker ansiktsvann fra Dr Brandt også.

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker Clinique sitt 3-step rensesystem. Perfekt for normal/tørr hud. Evt. urenheter som dukker opp av og til forsvinner fort når jeg bruker denne serien. (Tror det er tonicen som tar knekken på kvisene...).

Skrevet

Har kombinasjonshud. Litt fet, sensitiv og tidvis tørr hud.

Special cleansing gel fra Dermalogica.

Av og til Dermal clay cleanser også fra Dermalogica.

Skrevet
Bruker Clinique sitt 3-step rensesystem. Perfekt for normal/tørr hud. Evt. urenheter som dukker opp av og til forsvinner fort når jeg bruker denne serien. (Tror det er tonicen som tar knekken på kvisene...).

Denne bruker eg også og er helt enig med at tonicen tar knekken på kvisene....

Fabulous skin!!!

Skrevet
Kombinert og bruker Dermalogica Special Cleansing Gel :-)

Brukt den i alle år, og er veldig fornøyd!

Samme her. Brukt den i 2 år.

Gjest Raptuza
Skrevet

Har tørr sensitiv hud og brukar Clinique's Comforting Cream Cleanser. Veldig god og mild, parfymefri.

Skrevet
Har tørr sensitiv hud og brukar Clinique's Comforting Cream Cleanser. Veldig god og mild, parfymefri.

Jeg bruker den nå, men jeg syns ikke noe særlig om konsistensen. Den klædder litt mer enn skummer? :klø:

Skrevet

Jeg har kombinasjonshud. Fet i T-sonen, og kan bli litt fuktfattig i kinn og panne, samtidig som at jeg får kviser.

Bruker md formulations Facial Cleanser. Veldig fornøyd :) Har hjulpet på huden min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...