Kreps Skrevet 9. juli 2003 #1 Skrevet 9. juli 2003 V har nå tatt 2 kattunger inn i varmen, men vi sliter med og finne navn på de. Den ene er kremfarget. Den andre er grå og hvit randete. Den lyse er gutt og den andre er jente, Kan dere hjelpe oss? vi har vridd hodene i et par dager nå. Har en hannkatt fra før som heter Felix.
Litago Skrevet 9. juli 2003 #3 Skrevet 9. juli 2003 Noen jeg kjenner har oppkalt kaninene sine etter yndlings onkelen og tanten. Tror de heter Bjarne og Liv. Schtilig! Hva om du gjør noe lignende?
Kreps Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2003 Noen jeg kjenner har oppkalt kaninene sine etter yndlings onkelen og tanten. Tror de heter Bjarne og Liv. Schtilig! Hva om du gjør noe lignende? Ikke med de navna til mine onkler og tanter.. Noen som har flere forslag?
Crazee Skrevet 9. juli 2003 #7 Skrevet 9. juli 2003 Kari og Snurre Sprett - sånn for å bli inspirert av teikna slektningar ;-)
Fru Fomle Skrevet 10. juli 2003 #11 Skrevet 10. juli 2003 Emil og Ida! Kjenner noen som kalte kattungene sine for det. Senere viste det seg at begge var hann-katter.
Irka Skrevet 10. juli 2003 #12 Skrevet 10. juli 2003 Billemor og Hampus. Det er mine katter det! Vakkreste, deiligste Billemoren og Hampesnusken i HELE verden! _______________________________________________________________
Kreps Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #13 Skrevet 10. juli 2003 Her var det mange godt forslag, men ingen som jeg synes passer helt. noen som har fler?
Gjest lmari Skrevet 10. juli 2003 #14 Skrevet 10. juli 2003 Tommy og Annika Tjorven og Båtsmann Reidar og Bitten Romeo og Julie Harald og Sonja .... eller noen andre par-navn??
Irka Skrevet 10. juli 2003 #15 Skrevet 10. juli 2003 Hva med Timon og Pomba? ____________________________
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #16 Skrevet 10. juli 2003 Tommy og Tiger'n (tiger'n kan jo være jente i dette tilfellet)? Feline og Figaro? Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå