Gå til innhold

Bh-størrelser...

Fremhevede innlegg

Gjest KateW
Skrevet

Synd du ikke er helt fornøyd... Men en ting jeg vil si er at F cup ikke er skummelt stort, ikke når du er 70-75 rundt. Det jeg syns er litt kjipt for deg var at du fikk en bh med nedover pupper... Det finnes store bh'er som er sexy som fy. Håper du blir mer og mer fornøyd uansett!

Videoannonse
Annonse
Gjest Cupcakes
Skrevet

så kjedelig at det ikke var helt perfekt da! :( vet akkurat hvordan du har hatt det i dag, jeg liker også veldig gjerne at bhen er litt vattert, bysten blir på en måte litt formet og man får ikke slike spisse madonnapupper som man kan få i noen av bhene som sitter som klistret i minne fra da min mor slepte meg rundt for å finne bher for en del år siden :fnise: selv har jeg funnet en butikk i nærheten som selger freya (trodde ikke det var det i nærheten her...) så skal få lurt med meg samboeren etterhvert for å kjøpe undertøy og bikini :jepp:

papirkurven, en ting til: vet ikke åssen modell du prøvde, men min erfaring er at bher som har balconett formen sitter veldog fint (på meg hvertfall) selv uten vatteringen, kan være noe å prøve senere;) og du venner deg nok til den du har nå etterhvert, tar alltid litt tid å bytte fra det trygge kjente til noe ukjent;)

Skrevet

Men en bh str er ikke en bh str på alle butikker nei.

Gikk på change, fant meg en BH som passer perfekt, men de hadde bare sånne bh'er med stropper man kunne forandre på, det liker jeg ikke. Men ejg kjøpte meg to. Gikk på triumph, regnet med at de brukte samme str, men nei da. Kjøpte den jo bare dessverre, men 75 var alt for stramt og den var vond og ha på. Samme type bh, samme str, men den hadde ikke bevegelige stropper, det var alt.

Skrevet (endret)

Papirkurven: Prøvde du Triumph bh`en de har på Lindex? Jeg bruker en type fra Triumph, de forminsker puppen ca 1 str. Veldig bra for oss med store pupper. Jeg bruker cup E. Disse er kjempebra og jeg er veldig fornøyd, koster ca 300,-

link http://www.triumph.com/no/, de heter comfort minimizer

Endret av prinsessa
Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg hater Reimers i Trondheim. Så har jeg sagt det ;)

At du ikke tok mine råd og tok deg en tur til Melhus, jeg lover deg at du hadde blitt over 100% fornøyd...

Jeg har ALDRI funnet noe på Reimers, bestemora mi handler der og skryter dem opp i skyene men så er jo hun...bestemor.

Fikk Madonnapupper og de beige bh'ene var....vel...lys bæsjfarga.

Nei og nei.

Gjest Papirkurven
Skrevet
Papirkurven: Prøvde du Triumph bh`en de har på Lindex? Jeg bruker en type fra Triumph, de forminsker puppen ca 1 str. Veldig bra for oss med store pupper. Jeg bruker cup E. Disse er kjempebra og jeg er veldig fornøyd, koster ca 300,-

link http://www.triumph.com/no/, de heter comfort minimizer

Nei, for damen var særs lite hjelpsom og pekte i retning triumph, men det var så rotete at det var umulig å finne ut om de hadde E/F eller ikke.

Gjest Papirkurven
Skrevet
Jeg hater Reimers i Trondheim. Så har jeg sagt det ;)

At du ikke tok mine råd og tok deg en tur til Melhus, jeg lover deg at du hadde blitt over 100% fornøyd...

Jeg har ALDRI funnet noe på Reimers, bestemora mi handler der og skryter dem opp i skyene men så er jo hun...bestemor.

Fikk Madonnapupper og de beige bh'ene var....vel...lys bæsjfarga.

Nei og nei.

Vel..beklager at jeg prøvde noe annet enn å sykle en svipptur til Melhus. Det er ikke akkurat rett rundt hjørnet.

Hvis du leste, ble jeg ikke helt fornøyd jeg heller, vurderer å bytte bhen, men som sagt har ikke vi 75F-folk all verden å velge i.

Har også sagt at jeg ikke aner hvilke butikker som er bra, og ditt er et av de få tipsene jeg har fått. Det er ikke akkurat lokalt for meg og jeg ville nok hatt problemer med å finne frem. Men hvis jeg noen gang er i Melhus...

Vennina mi gikk på butikken i Stjørdalen og var SÅÅÅÅ misfornøyd, så folk har nok forskjellig opplevelser av samme ting. Selvfølgelig er man fornøyd hvis man er heldig og finner det som passer.

Skrevet (endret)

Jeg så på siden til Triumph at de hadde disse BH opp til str F den minste omkretsen var 70, gå inn på nettsiden deres å se, det var også 25% rabatt. Hvis ikke de har den på din Lindex butikk så kanskje de kan bestille den. Jeg er iallefall super fornøyd og jeg er veldig kresen på BH`er

Endret av prinsessa
Gjest LanaLane
Skrevet
Vel..beklager at jeg prøvde noe annet enn å sykle en svipptur til Melhus. Det er ikke akkurat rett rundt hjørnet.

Hvis du leste, ble jeg ikke helt fornøyd jeg heller, vurderer å bytte bhen, men som sagt har ikke vi 75F-folk all verden å velge i.

Har også sagt at jeg ikke aner hvilke butikker som er bra, og ditt er et av de få tipsene jeg har fått. Det er ikke akkurat lokalt for meg og jeg ville nok hatt problemer med å finne frem. Men hvis jeg noen gang er i Melhus...

Vennina mi gikk på butikken i Stjørdalen og var SÅÅÅÅ misfornøyd, så folk har nok forskjellig opplevelser av samme ting. Selvfølgelig er man fornøyd hvis man er heldig og finner det som passer.

Ikke bli snurt da, jeg har lov til å være ivrig forkjemper :fnise:

Er enig i at det skal litt flaks til, men det er verdt slitingen i begynnelsen :)

Skrevet

Papirkurven: Puppene mine blir også mindre pene i Triumph-BHer. Lindex har et merke som heler Ella M, og der finner jeg pene BHer til en normal pris (300-400 kr). Jeg bruker 80E/F alt etter modellen.

Gjest Cupcakes
Skrevet
Jeg så på siden til Triumph at de hadde disse BH opp til str F den minste omkretsen var 70, gå inn på nettsiden deres å se, det var også 25% rabatt. Hvis ikke de har den på din Lindex butikk så kanskje de kan bestille den. Jeg er iallefall super fornøyd og jeg er veldig kresen på BH`er

er nok ikke bare bare å få de til å bestille det inn, varene er nemlig fastsatt fra øvrehold i slike store kjede så bestillinger på slike butikker funker ikke desverre. for å få den type service må man nok i mindre butikker/kjeder enn sånn som lindex, hm, cubus og kappahl f.eks. er bygd opp der varene er like i alle landene de er i og alt blir sendt ut samtidig fra hovedlagrene og påfyll er alt fastsatt før det er aktuelt med påfyll osv. er mange elementer som spiller inn når det gjelder varer i den typen butikk :)

Skrevet

Jeg er 70G, så jeg har enda litt mindre å velge i... Handler bare BHr på Lalina eller nettet, Change er billig, men ikke bra..

Vil bare anbefale min yndlingsbh til dere!(Den har de også på Lalina.) Den er min favoritt fordi den er av veldig god kvalitet, passe elastisk rundt ribbena, så den kan sitte ordentlig stramt uten at det er ubehagelig. Den gir et godt løft og puppene ser mindre og litt mer spretne ut ;)http://www.bravissimo.com/products/lingeri...px?colour=Black

Gjest Wrangler
Skrevet

70G: den har jeg også! Kjempefint faktisk.

Og størrelse er ikke alltid størrelse, på samme måte som at klær ikke er alltid samme størrelse.

Gjest KateW
Skrevet

Selvsagt varierer størrelsene noe, følte jeg ble litt utydelig tidligere. MEN, ikke fra 90 til 70, som noen sa over her. Det var de veldige forskjellene som overrasket meg.

Jeg har noen i 60 og noen i 65, 70 blir for stort, selv i små fasonger.

Samme med skål, det kan variere noe, men ikke flere størrelser.

MEN, skal ikke si at andre ikke kan oppleve det sånn.

Den Rioen brukte jeg før, gjest, men den har de ikke i størrelsen min lenger...

Skrevet
Papirkurven: Puppene mine blir også mindre pene i Triumph-BHer.

Signerer denne! Vet ikke hva det er med puppene mine og Triumph, men de blir så nedtrykt på toppen... I tillegg gikk den ene i stykker etter en vask! Ene spilen falt ut! Og ja, jeg brukte vaskenett, selv om jeg aldri bruker det til vanlig, så tenkte jeg at siden denne bhen var så dyr, så skulle jeg for en gangs skyld gjøre det... Men nei....

Og ikke har jeg kvitteringen heller... Noen som har prøvd å komme tilbake uten kvittering? Om de bytter den da?

Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)
Signerer denne! Vet ikke hva det er med puppene mine og Triumph, men de blir så nedtrykt på toppen... I tillegg gikk den ene i stykker etter en vask! Ene spilen falt ut! Og ja, jeg brukte vaskenett, selv om jeg aldri bruker det til vanlig, så tenkte jeg at siden denne bhen var så dyr, så skulle jeg for en gangs skyld gjøre det... Men nei....

Og ikke har jeg kvitteringen heller... Noen som har prøvd å komme tilbake uten kvittering? Om de bytter den da?

det skal ikke være noe problem å levere den type vare uten kvittering når det er reklamasjon det er snakk om! hvertfall er det ikke det hos oss ;) så jeg ville absolutt tatt med meg bhen til butikken og forklart for dem hva som skjedde med den, så regner jeg med at du får byttet den i en ny lik eller annen modell :)

Endret av Cupcakes
Gjest Papirkurven
Skrevet

Men kan dere som handler på Bravissimo, Brastop og slike sider svare konkret:

Blir pakken stoppet og fortollet om man handler for meg enn 200,-?

Eller har dere ikke handlet over grensen?

Skrevet

Pakken er ikke garantert å bli stoppet i tollen, men om det skjer må du jo da betale toll o.l. Husk at så lenge varen koster under 200,- så har det ikke noe å si hva den endelige prisen med frakt kommer på.

Hva med å bestille noen som koster under 200,-? Og bare en i slengen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...