Gjest Stjernedryss Skrevet 23. mars 2009 #81 Del Skrevet 23. mars 2009 Men denne sier at jeg er 36C! Hvorfor? Sikker på at du så på den europeiske størrelsen? 36 i omkrets går vel ikke ann. Det er jo størrelse fireåring omtrent det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 23. mars 2009 #82 Del Skrevet 23. mars 2009 36 i tommer, da. Europeisk 80D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 23. mars 2009 #83 Del Skrevet 23. mars 2009 Første undertøysbutikken gikk til prøvde å gi meg en bh i strl 75B, noe jeg visste var for smått. Andre butikken jeg gikk til, fortalte meg at jeg var en 70DD/70E. Det morsomme her er at butikk nummer en så meg i bare undertøyet og anslo meg til en b-cup, mens damen på butikk nummer to så på puppene mine fullt innpakket med t-skjorte og genser over og kom fram til korrekt strl uten å måle. Da snakker vi om en dame med erfaring =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 23. mars 2009 #84 Del Skrevet 23. mars 2009 jeg er visst 65M i følge den ene kalkisen, mens på den andre fikk jeg "measurements out of range". Så svære er de altså! Men Papirkurven, dra til en forhandler som selger Freya(fantastiske bh'er), finn en som passer deg(spør om hjelp), si du har glemt kortet ditt eller en annen unnskyldning og dra hjem og shopp på nettet til halv pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylady Skrevet 23. mars 2009 #85 Del Skrevet 23. mars 2009 jeg var på en undertøysbutikk i trondheim og fikk høre at jeg burde ha 80E. men bruker de jeg bruker er 65-70 E eller F, å sitter perfekt! Ble utrulig skuffet over servicen jeg fikk, de var så påstålige at jeg skulle ha 80E ,men Bh ble alt for vid, fikk ikke støtte i det hele tatt! i tilegg behandlet de meg ganske dårlig... så undertøysforetningene trenger ikker å være så my bedre enn kjedene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylady Skrevet 23. mars 2009 #86 Del Skrevet 23. mars 2009 helt enig me LanaLane , Freya er det beste Bh'ene jeg har brukt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 23. mars 2009 #87 Del Skrevet 23. mars 2009 Har ikke lest hele tråden men vil gjerne komme med mine erfaringer når det gjelder BH-kjøp. Min erfaring er at alle BH`er er forskjellige. Selv om man er 90C i en BH er man ikke det i en annen BH. Jeg kjøper BH som regel om Lindex, der syns de har godt utvalg. Jeg tar gjerne med meg 10 BH`er i prøverommet og ender kanskje med å kjøpe 1 eller 2 stk. Jeg kan prøve 2 BH`er i samme str men de er ikke like store. Den ene kan passe meg fint men den andre kan være for liten/stor. Så det er ikke sånn at man bare kan prøve en BH og få riktig str i en butikk for deretter bare å kjøpe den ene størrelsen i en annen butikk eller en BH i et annet merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 23. mars 2009 #88 Del Skrevet 23. mars 2009 jeg er visst 65M i følge den ene kalkisen, mens på den andre fikk jeg "measurements out of range". Så svære er de altså! Men Papirkurven, dra til en forhandler som selger Freya(fantastiske bh'er), finn en som passer deg(spør om hjelp), si du har glemt kortet ditt eller en annen unnskyldning og dra hjem og shopp på nettet til halv pris Lurt. Har veldig lyst til å gå i en ordentlig butikk og få hjelp, men som det kommer frem i tråden her da, kan man jo ende opp med 3 forskjellige størrelser, så hvordan vet man hvilken butikk som har virkelig godt opplært personale? er jo greit å betale for èn ordentlig bh om man får god hjelp, vil ikke snylte heller, men tenk om jeg egentlig skal ha en annen... sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dioxide Skrevet 24. mars 2009 #89 Del Skrevet 24. mars 2009 Første gangen jeg målte meg fikk jeg vite at jeg var 85E (hadde lenge trodd at jeg var en 75C.). Gikk deretter til en annen undertøysforhandler og ble målt til 80F. Er ikke så stor forskjell i selve størrelsen, men BHen sitter mye bedre i 80F. Jeg tror mange ansatte i undertøysforhandlere glemmer å se helheten når en kunde prøver undertøyet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. mars 2009 #90 Del Skrevet 24. mars 2009 Lurt. Har veldig lyst til å gå i en ordentlig butikk og få hjelp, men som det kommer frem i tråden her da, kan man jo ende opp med 3 forskjellige størrelser, så hvordan vet man hvilken butikk som har virkelig godt opplært personale? er jo greit å betale for èn ordentlig bh om man får god hjelp, vil ikke snylte heller, men tenk om jeg egentlig skal ha en annen... sukk Du bor i Trondheim? Ta deg en roadtrip til Stjørdal og dra på Britts undertøyssalong, der er de kjempehyggelige og dødsflinke! Ellers finnes det en på Melhus også, veldig greie folk som vet hva de driver med, men er litt mindre utvalg, men er absolutt til å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 24. mars 2009 #91 Del Skrevet 24. mars 2009 Dere som kan Bh og pupp; hva er feil når den sitter godt under, men er litt stram øverst der skåla slutter? Det blir en liten bulk i puppen. Kjøpte denne Bh'n på Change, bortsett fra denne bulken sitter den fint på. Jeg har den minste str. de hadde rundt. Hvis cupen er mindre blir den for liten. Tenker at hvis jeg kjøper større cup, vil skålene gå bak på ryggen. Liker best å gå uten eller med sports-bh, men puppene er alltid stive, så må ha en litt tykkere Bh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 24. mars 2009 #92 Del Skrevet 24. mars 2009 Har du prøvd den med større cup da? I tilfelle du fikk cupene på ryggen er det kanskje ikke bh-en for deg. Det er ikke bare snakk om rett størrelse, men rett passform også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2009 #93 Del Skrevet 24. mars 2009 Amu, skåla er for liten. Det er ikke sikkert du har for liten størrelse, men kanskje du trenger en annen fasong, en med full eller tre kvart skål? Som tips til skåler så skal bh sitte inntil brystbenet mellom skålene, det skal ikke være bulk, og skålen skal faktisk begynne ca under armene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. mars 2009 #94 Del Skrevet 24. mars 2009 Dere som kan Bh og pupp; hva er feil når den sitter godt under, men er litt stram øverst der skåla slutter? Det blir en liten bulk i puppen. Kjøpte denne Bh'n på Change, bortsett fra denne bulken sitter den fint på. Jeg har den minste str. de hadde rundt. Hvis cupen er mindre blir den for liten. Tenker at hvis jeg kjøper større cup, vil skålene gå bak på ryggen. Liker best å gå uten eller med sports-bh, men puppene er alltid stive, så må ha en litt tykkere Bh. Der har du den berømte kvadruppelpuppen! Du må nok gå opp en cup-størrelse, eller så kan det være at den BH'en rett og slett ikke var "din type". Har funnet mange i min størrelse som er sååå fine, men som ikke passer i cupen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 24. mars 2009 #95 Del Skrevet 24. mars 2009 Den begynner ikke under armene, så kanskje den er for liten. For meg er Bh Bh, så vet ikke hvilken type Bh det er engang... Jeg vil bare ha en vanlig Bh, uten blonder og sømmer som vises under klærne. Og som heller ikke gir meg den berømte bulkepuppen. Må vel oppsøke en av butikkene dere har nevnt her, for å finne en som passer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2009 #96 Del Skrevet 24. mars 2009 http://supervisor.webdynamic.no/client/img...s/webbilder/pop up/S2070W.jpg Noe sånt som denne er strålende under klær, og siter pent og har god løft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 24. mars 2009 #97 Del Skrevet 24. mars 2009 Den begynner ikke under armene, så kanskje den er for liten. For meg er Bh Bh, så vet ikke hvilken type Bh det er engang... Jeg vil bare ha en vanlig Bh, uten blonder og sømmer som vises under klærne. Og som heller ikke gir meg den berømte bulkepuppen. Må vel oppsøke en av butikkene dere har nevnt her, for å finne en som passer meg. jeg har denne i beige. Så om du finner den på en butikk så kjøp kjøp kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 24. mars 2009 #98 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) jeg har denne i beige. Så om du finner den på en butikk så kjøp kjøp kjøp! Jepp, jeg har tre sånne, to beige og en svart. Gråter nesten dersom alle er til vask samtidig. Endret 24. mars 2009 av kaffedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_amu_* Skrevet 24. mars 2009 #99 Del Skrevet 24. mars 2009 jeg har denne i beige. Så om du finner den på en butikk så kjøp kjøp kjøp! Ja, den så fin ut. Skal se om jeg finner en slik når jeg får lønn. Takk for tips:) KateW, fikk ikke opp noe på linken jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 24. mars 2009 #100 Del Skrevet 24. mars 2009 Fniser, den linken er føkka, men det er den eksakt samme bh'en som Lana refererer til. Litt artig... Dessverre finnes den ikke i min størrelse. Men brukte den da jeg var større. Lovely! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå