Gå til innhold

Bh-størrelser...

Fremhevede innlegg

Gjest LanaLane
Skrevet
Bedre pupperadar en de fleste menn jeg kjenner... Får lyst til å gå bort og løfte når folk ikke har dem i vater.... :sjenert:

Akkurat sånn er jeg og! Om jeg har drukket så kan jeg forsiktig "hinte" om hvor viktig det er med god BH. Jeg kommenterer mer på pupper når jeg er ute enn noe annet menneske(inkl mannfolk) jeg kjenner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Papirkurven
Skrevet

Da kan jeg kanskje spørre dere som brenner for pupper: Hva gjør man med forskjellen på puppene? går opp eller ned? Jeg er nemlig Dobbelt Deilig på den ene puppen og bare Deilig på den andre

Gjest KateW
Skrevet

:fnise:

Dobbelt Deilig... Fantastisk...

Hva sier de i skikkelig butikk da? Jeg ville brukt Dobbelt Deilig og eventuelt hatt et lite innlegg i Deiligen hvis det trengs...

Gjest LanaLane
Skrevet
Da kan jeg kanskje spørre dere som brenner for pupper: Hva gjør man med forskjellen på puppene? går opp eller ned? Jeg er nemlig Dobbelt Deilig på den ene puppen og bare Deilig på den andre

hihi, jeg er...hmmm....dobbelGedigen på den ene og bare Gedigen på den andre.

De BH'ene jeg bruker jevner det ut bra, er litt ekstra plass i den ene men det er det ingen som ser om jeg har på meg klær(og det har jeg jo som regel ;) ).

Bruk dobbeltDeilig du, ingenting er mindre flatterende enn en dobbelt-dobbeltDeiligpupp fordi cupen skjærer inn i dobbeltDeilig og gjør den...doblere. (kvadruppelpupp i noen kretser)

Skrevet
hihi, jeg er...hmmm....dobbelGedigen på den ene og bare Gedigen på den andre.

De BH'ene jeg bruker jevner det ut bra, er litt ekstra plass i den ene men det er det ingen som ser om jeg har på meg klær(og det har jeg jo som regel ;) ).

Bruk dobbeltDeilig du, ingenting er mindre flatterende enn en dobbelt-dobbeltDeiligpupp fordi cupen skjærer inn i dobbeltDeilig og gjør den...doblere. (kvadruppelpupp i noen kretser)

Fantastisk skrevet! :hoho:

Gjest Papirkurven
Skrevet

Ja, jeg bruker DobbelDeilig til vanlig, for jeg liker ikke kvadruppelpupp. Har bare vært på Lindex, det er bare der jeg finner DD (og en gang på Kappahl).

Har nok ikke råd til å gå i "ordentlig" butikk, 500,-/del er ikke noe for studielånet.

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)
Ja, jeg bruker DobbelDeilig til vanlig, for jeg liker ikke kvadruppelpupp. Har bare vært på Lindex, det er bare der jeg finner DD (og en gang på Kappahl).

Har nok ikke råd til å gå i "ordentlig" butikk, 500,-/del er ikke noe for studielånet.

bravissimo har salg i disse dager :)

edit: og pundet står lavt i forhold til den norske krona disse dager :)

Endret av LanaLane
Gjest LanaLane
Skrevet (endret)
Ikke på DD :(

Jo, masse på DD MASSE

Nå husker ikke om du har skrevet om du har fått ordentlig tilpasning så du er sikker på at du har DD?

Endret av LanaLane
Gjest KateW
Skrevet

Lurte jeg også på... og du, hva lønner seg en BH til 500 kroner som du har i flere år? Eller fire 150 kroners i halvåret?

Gjest Papirkurven
Skrevet (endret)
Nå husker ikke om du har skrevet om du har fått ordentlig tilpasning så du er sikker på at du har DD?

Jeg brukte 85C veldig lenge og av og til D, og så sa en vennine at jeg kanskje burde prøve noe annet. I en del av diagrammene er jeg nemlig C. Jeg måler 80 under puppen og 100 over.

Så jeg prøve 80DD og det var himmelsk!

Jeg føler egentlig ikke at jeg har rett bh fremdeles, stroppen går litt opp bak og koppen ligger ikke alltid inntil under brystet, men jeg har som sagt ikke råd til å gå til disse flotte undertøysbutikkene.

Edit: Denne sier at jeg er 80E. Sukk....dette er ikke enkelt.

Endret av Papirkurven
Gjest KateW
Skrevet

Som sagt, en BH til 500 kr har du råd til, også kan du kjøpe billigere andre steder i riktig størrelse etterpå. I tillegg er kvaliteten slik at den holder i år.

Jeg vil gjette at en 75 E eller F vil være riktig for deg, da vil den ikke skli...

Skrevet
Edit: Denne sier at jeg er 80E. Sukk....dette er ikke enkelt.

Fikk også 80E på den, men jeg er da vitterlig 75 e/f hmmm..

Gjest KateW
Skrevet

:overrasket:

Og jeg er

60 M+

Jeg ville ikke satset liv eller helse på den kalkisen der! :skratte:

Skrevet
:overrasket:

Og jeg er

60 M+

Jeg ville ikke satset liv eller helse på den kalkisen der! :skratte:

:hoho: Årets! vel, du kan si at du har meget bra pupper, i hvertfall.

Jeg fikk 65F, men har litt gravidpupper, og vil selv nok anta noe ala 60E. Definitivt ingen F-skål foreløpig, i hvertfall. Normalt ville jeg brukt 60D, tror jeg, men 60 har jeg ikke sett IRL, så jeg kjøper 65D, for det meste.

Gjest KateW
Skrevet

Vanskelig å få 60, ja. Fått i noen modeller. Men må opp i 65 av og til, når hun i butikken ikke spesialbestiller for meg...

Gjest Papirkurven
Skrevet (endret)
Som sagt, en BH til 500 kr har du råd til, også kan du kjøpe billigere andre steder i riktig størrelse etterpå. I tillegg er kvaliteten slik at den holder i år.

Jeg vil gjette at en 75 E eller F vil være riktig for deg, da vil den ikke skli...

Du kan jo ikke bare bestemme hva jeg har råd til. Jeg har 2000,- til 15. april, og vil gjerne spise og sånn også.

Tror jeg har brukt 1000,- tilsammen på bh siden jeg begynte å bruke DD i 2005. Har funnet på salg på Ellos og Lindex. Spørs om det blir tilfelle hvis jeg må begynne med 75E. Da ryker nok middagsplanene for en stund....

Endret av Papirkurven
Gjest KateW
Skrevet
:sjenert: Ikke bestemme... Jeg snakket utifra meg selv, som man gjør. Jeg sparer, jeg legger til side litt hver måned, og setter på BH-konto, også handler jeg ca to ganger i året. Etter at jeg begynte med riktig, så varer de lenger også. De rimeligste de har der jeg handler koster under 500, og selv om de har blitt for store nå, så er kvaliteten fortsatt god, og de har jeg hatt siden 2003.
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Skjønner ikke hvorfor du spør om hjelp, Stjerne når du har bestemt deg for at du har rett... :fnise:

Slutt å være frekk nå da!! Er det så vanskelig å forstå at jeg ikke vil ta på meg en BH i 65 i omkrets når jeg allerede synes 70 er ubehagelig stramt??? Tviler på at jeg i det hele tatt hadde fått lukket en BH med 65 i omkrets. Vil ikke gå rundt med blåmerker heller fordi jeg har på meg for stramme klær. Jeg kunne sikkert hatt mindre omkrets i en BH med mer elastisitet, men det blir jo en annen sak...

Jeg spurte jo ikke om hjelp til å finne riktig BH da, jeg er jo fornøyd med de jeg har:) Jeg bare kommenterte at det var rart at jeg målte 65 i omkrets når jeg synes 70 sitter for stramt på innerste hakket. Målte igjen og det er forresten bare på utpust jeg måler 65, på innpust måler jeg 67.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...