Gå til innhold

kremfarget, gjennomsiktig chiffonbluse

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner lisom ikke helt ut av hva jeg skal ha meg på under den saken. prøvde meg en hvit singlet her om dagen også men det går litt dårlig ettersom det er litt utringning m/snøring på den chiffontoppen. off. hva gjør jeg? noen motetips? er virkelig ikke vandt med bluser og den type egentlig ass. :P hehe. men har falt mer og mer i smak nå i det siste for tiden egentlig. :) håper på noen gode svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest dalieo
Skrevet (endret)

Under bluser bruker jeg vanligvis enkle singletter med tynne stropper, sånn her (bare at jeg ikke er gravid da :fnise: ). Eller i sånn brytetopp-modell. Enten i hvit, svart, eller mørk grå. Så det ikke fint ut med en hvit da? Er vel egentlig det jeg ser for meg i hodet hadde passet best :klø:

Endret av dalieo
Skrevet

nja, den synes lisom igjennom der utrigningen m/snøret var så det ble ikke så altfor fint synes jeg..

:/

Gjest Christabelle
Skrevet

Hvit bomullsgenser med dyp utringning?

Skrevet
Hvit bomullsgenser med dyp utringning?

tror ikke det passer med en hel genser under blusen altså.. :P hehe.

Gjest dalieo
Skrevet

Hvit body? Singlet med dypere utrigning enn vanlige singletter, kanskje V-utrigning?

Skrevet
Hvit body? Singlet med dypere utrigning enn vanlige singletter, kanskje V-utrigning?

hvor får man tak i hvite bodyer da?

Gjest Lille-pus
Skrevet
hvor får man tak i hvite bodyer da?

Wolford har ;)

Bor du i Oslo eller i nærheten så stikk innom Wolford Boutique (Flagship) i Lille Grensen.

NB ! det er ikke aldeles rimelig, men du får en body du vil ha lenge, og være veldig fornøyd med :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes også type stroppetopper med blonder i kanten. Da gjør det kanskje ingenting om den synes i utringingen? Ellers finnes det jo bh'er som er forlenget til topp nedover. Det kunne kanskje gå an?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...