Gå til innhold

Har ikke ord...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vet ikke om dere har sette eller hørt om denne saken før. Ble invitert til en gruppe på Facebook i dag for å vise støtte til kattene som saken omhandler.

En drittunge på 14 år som har lagt ut videoer på youtube der han slår og kaster rundt på en stakkars katt. Kattene ble selvfølgelig tatt fra han og har det bra nå, men likevel...ble helt dårlig når jeg leste og så bilder av dette=( Såg 1 av videoene som denne gutten hadde på Youtube og ble helt dårlig og skikkelig trist. At en person på 14 år får seg til å gjøre dette, må være noe alvorlig galt med han eller hatt noen problemer i oppdragelsen! Linker til siden der man kan lese om saken og se videoene (anbefales ikke! helt grusom å se og høre) og du kan melde deg inn i grupper på Facebook og vise din støtte til de stakkars dyrene.

Dusty

Endret av Kitty_katt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orker ikke eigang se eller høre om noe sånn... Blir kvalm langt inni margen!

Å legge sånn ut på YouTube når en holder på med dyremishandling på det sterkeste! Finnes det ingen som kontrollerer YouTube? Skjønner det er FRYKTELIG mange videoer der, men direkte mishandling må jo meldes fra om!?

De som plager dyr når de er små, er som regel de som ender opp som tapere i samfunnet. :kjempesinna:

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Jeg har sett en video om dyremisshandling gennerelt, og jeg klarte ikke å se hele. Satt med tårer i øynene og hadde det helt grusomt. Hvordan kan folk gjøre det? Kan aldri tenke meg og se for meg min egen hund i en sånn situasjon !

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som forgår i hue på enkelte folk..

Barn og dyr, de mest forsvarsløse...så feigt og så utrolig sykt å gå løs på dem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...