Gå til innhold

Spent på utdrikningslag

Artimisia

Anbefalte innlegg

Jeg tror dagen nærmer seg for at jeg skal drikkes ut. Jeg er veldig spent og gleder meg masse, forloveren min er veldig flink til slikt. Er bare litt spent på hvor mange som kommer av venninnene mine, siden det er midt på sommeren.. vet at mange er på ferie. Hvor mange har vært på utdrikningslagene som andre har vært på?? Det kan jo sikkert bli like koselig med få, men jeg håper bare ikke det blir aaalt for få...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange er altfor få da?

Jeg ville satt pris på om det ikke var så mange, jeg...

Helst rundt fem og ikke mer enn ti....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mitt utdrikningslag i fjor sommer,og mange var på ferie.

7 av vennene mine kom,men vi hadde det alle tiders!

Trenger ikke være så mange for at det skal bli hyggelig.......... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i ett utdrikknigslag i starten av juni, da var vi seks stykker til sammen. Litt dumt at ikke flere kunne komme, men ikke alle var ferdige med eksamner og slikt så det hadde blitt langt for dem å reise fra studiestedene. Og vi hadde det kjempekoselig for det!

Håper og tror det kommer til å dukke opp litt fler i mitt utdrikkningslag, jeg har de fleste venninnene mine her i området for tiden. Tror dagen nærmer seg her og, er jo under to og en halv uke igjen til bryllupet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det kommer 4 utenom meg selv, og håper det dukker opp ihvertfall et par til. de jeg vet kommer er de beste venninnene mine, og de er jo viktigst! Det blir sikkert både moro og koselig uansett hvor mange som kommer. Jeg har mange venninner og har gledet meg og vært spent lenge på utdrikningslaget, det er vel derfor jeg syns det er litt synd at det er så mange som ikke kan. Det hadde vært så morsomt med en dag som samlet mange venninner fra mine ulike aktiviteter opp gjennom årene. Men jeg er sikker på at det blir en minnerik dag uansett.

Takk for svar, og lykke til Groo med ditt utdrikningslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...