Gå til innhold

Ny ytterdør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny ytterdør. Har flyttet og døra på huset vi kjøpte ser helt forfredelig ut. Irriterer meg over den hver gang jeg går igjennom den. Dro i dag på en butikk som har stort utvalg av ytterdører utstilt og vi fant en fantastisk fin dør. Kostet 16.000 som jeg synes er litt i dyreste laget, finnes jo mange finne dører til 10.000 også, men denne var perfekt. Satt nå leste tilbudsaviser fra forskjellige butikker på nettet og tror du ikke en annen butikk har akkurat denne døren på tilbud til 11.000 :-) Ble så glad, på mandag bestiller vi oss ny dør!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gratulerer :)

Tusen takk :)

Skrevet (endret)

Det var en dyr dør! Selv med nedsatt pris... :sjenert:

Men - jeg kjenner tanken; vi skal få ny dør i slutten av april, og jeg gleder meg DØDSMYE å ha en dør som:

*Ser ok ut

*Åpnes den logiske veien (vi har hatt venstrehengslet, skal ha høyrehengslet så den ikke blokkerer veien)

*Er tett (nå kan du faktisk se ut når den er lukket og bøyer deg ned...)

*Går an å låse uten å måtte legge hofta inn mot døra og dytte mens du vrir nøkkelen...

* Få frostet glass sånn at det ikke går an å se rett inn (må ha døren oppe til vaskerommet fra gangen når jeg dusjer fordi jeg har små barn; tenker med skrekk på om naboen skulle komme og ringe på akkurat når jeg dusjer! :fnise: )

Endret av Imax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...