janita Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Har lyst å jøre noe kjekt for mor og far, for å vise hvor mye jeg setter pris på dem<3 Er 20 år nå, og har flyttet hjemmefra, men er hjemme av og til. Er ikke så flink til å vise hvor gla jeg er i dem, men har lyst å vise d. Hatt en fantastisk oppvekst, og kunne ikke hatt d bedre! Har noen en ide om hva jeg kan jøre for dem? de er i 50 årene. Kan gjærne få tips av andre foreldre om hva de hadde ønsket:)
Blekemiddel Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Har lyst å jøre noe kjekt for mor og far, for å vise hvor mye jeg setter pris på dem<3 Er 20 år nå, og har flyttet hjemmefra, men er hjemme av og til. Er ikke så flink til å vise hvor gla jeg er i dem, men har lyst å vise d. Hatt en fantastisk oppvekst, og kunne ikke hatt d bedre! Har noen en ide om hva jeg kan jøre for dem? de er i 50 årene. Kan gjærne få tips av andre foreldre om hva de hadde ønsket:) Ta dem med på Mamma Mia
FruF Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Send dei ut for å gjera noko dei liker, kino, teater, forestilling, middag på restaurant, skitur eller noko sånt. Og når dei kjem heim igjen har du fiksa eller ordna noko som dei ikkje har fått somla seg til å gjera. For eksempel å vaska gardinene, klippa graset, lima bileter i fotoalbum eller noko anna som dei blir glade for. Eller du kan gjera noko saman med dei, noko de kan ha moro med der og då og som skaper hyggelige minner. Å gjera noko fint for foreldra sine var ein veldig god ide, eg vil gjera det ein gong, eg òg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå