Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk en tur i skogen i går og kom over en elgunge. Jeg bedøvet den og tok den med meg hjem. Holder den nå fanget i en bod i huset mitt.

Dette er jo barnet til skogens konge. Er litt usikker på om det er en kronprins eller bare en prins, men Elgen vil nok ha sønnen sin tilbake.

Og jeg har jo ikke bruk for den heller, men penger, ja det trenger jeg.

Så tenkte å skrive et brev og legge det i skogen i morgen og kreve løsepenger fra Elgen, hvis ikke så blir sønnen slaktet og solgt som elgepølse på Rimi.

Men hvor mye bør jeg egentlig kreve? Jeg vil jo ha mest mulig, men er litt redd for å ta for mye så det blir umulig. Vil jo heller ikke ha FAP (Federal Animal Police) innblandet heller.

20 millioner er vel ikke for mye? Eller burde jeg kanskje gå ned til 5?

Videoannonse
Annonse
Gjest virvelvind
Skrevet

Han er jo tross alt konge, så jeg synes ikke 20 milioner er for mye. Såppas må Elgen klare.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg gikk en tur i skogen i går og kom over en elgunge. Jeg bedøvet den og tok den med meg hjem. Holder den nå fanget i en bod i huset mitt.

Dette er jo barnet til skogens konge. Er litt usikker på om det er en kronprins eller bare en prins, men Elgen vil nok ha sønnen sin tilbake.

Og jeg har jo ikke bruk for den heller, men penger, ja det trenger jeg.

Så tenkte å skrive et brev og legge det i skogen i morgen og kreve løsepenger fra Elgen, hvis ikke så blir sønnen slaktet og solgt som elgepølse på Rimi.

Men hvor mye bør jeg egentlig kreve? Jeg vil jo ha mest mulig, men er litt redd for å ta for mye så det blir umulig. Vil jo heller ikke ha FAP (Federal Animal Police) innblandet heller.

20 millioner er vel ikke for mye? Eller burde jeg kanskje gå ned til 5?

Siden det er kongen, kan du nok prøve deg på 20 mill. Men problemet ditt er jo at valutaen i skogen er kongler, og ikke kroner. Hva skal du egentlig med 20 millioner kongler? Og har du plass til det? Ser ikke bort fra at du kan ende opp i minus fordi du må leie ekstra lagringsplass til konglene.

Skrevet
Siden det er kongen, kan du nok prøve deg på 20 mill. Men problemet ditt er jo at valutaen i skogen er kongler, og ikke kroner. Hva skal du egentlig med 20 millioner kongler? Og har du plass til det? Ser ikke bort fra at du kan ende opp i minus fordi du må leie ekstra lagringsplass til konglene.

Men hallo i luken. Alle vet jo at penger ikke vokser på trær. Det samme gjelder kongler! Så da kan ikke kongler være den ekte valutaen i skogen. :klø:

Skrevet

Krev minst 20 mill. Jeg synes også at du bør kreve noen mål av skogen som du senere kan selge om du skulle trenge penger igjen!

Skrevet

Kan du ikke be om prinsessa og halve kongerike?

Skrevet

kronjuvelene og dyrestek hver høst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...