Neytiri Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Ja eg vet ikke helt ka eg vil med denne tråden....men eg har begynnt på alvor med bryllupsplanlegging....nu er det litt over 2 måneder igjen og kjenner det på nervene. Det at eg faktisk våkner på natta og husker ting eg må gjøre begynner å gjøre meg litt nervøs. Vil jo gjerne ikke være sånn at eg ikke får sovet..... er det noen flere i samme båt, eller er det noen som har en god ide for meg å kunne sove uten å våkne med tanker om bryllupet......?????
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Når du er våken, føler du at du er i rute? Kanskje det hjelper å skrive skikkelige lister (kanskje i detalj), med tidspunkter for når du skal gjøre hva? Om nødvendig, les gjennom dem tidlig på kvelden og føl at du HAR kontroll. Prøv å gjøre/konsentrere deg om andre ting før du legger deg. Fokuser på de positive tingene, at du gleder deg osv - men for meg kan glede og forventning også gi stressreaksjoner, så det kan være enda lurere å tenke på noe annet. (lett å gi gode råd, jeg sliter med søvnløshet generelt og ingenting fungerer på meg Men håper det kan hjelpe deg )
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Du kan jo legge en notatbok og blyant ved siden av senga, så du får skrevet ned ting du kommer på uten å måtte stå opp eller blir liggende våken for å prøve å huske det til dagen etter. Hvis dette ikke virker mot sin hensikt da. Ei venninne av meg begynte å gjøre dette for å skrive ned drømmer, og ble straks vanvittig plaget av mareritt...
Neytiri Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2009 Ja ikke dumme ideer....Glemte å si at min kommende mann jobber offshore så han er jo så mye borte at eg føler alt går på meg....så kanskje derfor eg ikke får sovet? hmmm nu hadde eg en liten liste, men ikke på alt...kun ting som var betalt......så nu har eg lagt til alle de andre tinga og skrevet dato når det må bli ordna! Så nu krysser eg fingra og legger meg med håpet om å ikke våkne midt på natta
KittyBambi Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Uffameg icechick! Jeg pleier å bli veldig stresset når jeg har masse å gjøre, så jeg fant ut at jeg må lage en planoversikt over alt som skal gjøres, betales osv. Alt fra brudekjolen, til kattepass og pynting av bilen. Jeg har også skrevet en fremdriftsplan. Den viser måned for måned hva jeg og min samboer må ordne til bryllupet. Her står det alt fra å spørre søstrene mine om de kan være gaveansvarlige, sende ut invitasjoner osv osv. Dette gjør at jeg slapper mer av og ikke stresser. Kanskje du bør gjøre det samme? Håper det var til hjelp - så håper jeg du har sovet godt i natt
Neytiri Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2009 Uffameg icechick! Jeg pleier å bli veldig stresset når jeg har masse å gjøre, så jeg fant ut at jeg må lage en planoversikt over alt som skal gjøres, betales osv. Alt fra brudekjolen, til kattepass og pynting av bilen. Jeg har også skrevet en fremdriftsplan. Den viser måned for måned hva jeg og min samboer må ordne til bryllupet. Her står det alt fra å spørre søstrene mine om de kan være gaveansvarlige, sende ut invitasjoner osv osv. Dette gjør at jeg slapper mer av og ikke stresser. Kanskje du bør gjøre det samme? Håper det var til hjelp - så håper jeg du har sovet godt i natt HELT UTROLIG!!! Sovet hele natta etter eg lagde lista! vow! har jo ikke skrevet så detaljert liste....men egentlig var ikke så dumt..... Har lissom aldri hatt dette problemet så disse tipsa var veldig hjelpsomme! tusen takk Alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå