Gå til innhold

Musikk cd til kjæresten.

Espenru1

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt som har vært sammen med kjæresten i snart to år, og ønsker og gi henne en gave som er laget av meg selv.

Jeg har allerede booket studio for og lage cd'n til henne, men sitter litt fast på hvilke sanger jeg skal velge.

jeg er ute etter noen romantiske sanger som har tekster som smelter ett hjerte!

Jeg Elsker henne over alt, og vil med denne cd'n synge mine følelser for henne.

Synes dette er en fin måte og få sagt det på. for hva er vel sterkere enn sanger med herlig tekst! ;)

Og om noen har noen veldig romantiske måter ejg kan gi henne gaven på :)

Vil at hu skal føle seg spesill denne dagen. : )

Håper noen har noen gode forslag til meg.

Hilsen en gutt som trenger tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes en drøss med romantiske sanger. Søk på google etter "romantiske sanger".

Det bør kanskje være sanger som betyr noe for dere. Sanger fra en date, sanger dere har minner fra e.l.

Synes dette må være den mest romantiske gaven du kan gi. Finn sanger som beskriver det du føler for henne.

Du kan også søke på "lyrics [hva du ønsker å si]" og se om du finner noe greit :)

Lykke til :) Dama di er heldig som har en romantisk fyr som deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Oj. Håper du kan synge. Jeg hadde faktisk blitt pinligt berørt om jeg hadde fått en sånn gave fra samboeren (som også kan synge) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel igrunn synge, har sunget en del før, så er vel ikke det som er problemet :)

Det er sangene som er problemet, jeg har prøvd og finne noen sanger som kan passe, men er ikke lett og finne alle sangene, så hadde vært fint om noen hadde ett forslag på hva jeg kunne synget. er på jakt etter en sang med en tekst som virkelig beskriver de gode følelsene man har for en perosn. :)

Og leter også etter ett tips på hvordanejg kan overrekke henne denne gaven.

en idè jeg har er det og ringe ei veninne som kan ta henne med ut og finne på noe den dagen. mens hu er ute, ordner jeg leiligheten med masse levende lys, roser og fin musikk i bakgrunnen.

Vil ikke ha på cd'n da hu kommer inn, for føler det er litt feil måte.

lage en god middag som jeg vet hun elsker. møte henne i døren med en rose i hånda, og legge roser som ett hjerte i senga emd levende lys inni hjerte. cd'n tenkte jeg at jeg kunne legge i midten av hjerte med ett brev jeg skriver som gratulerer henne og som hu kan lese mine følelser for henne.

Er dette noe hun ville satt pris på?

Takker for tilbakemeldiger på dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Hm, har dere ikke noen sanger som er deres?

Jeg hadde alt klart til samme gave en gang, men dessverre så gjorde han det slutt rett før. Men da hadde jeg valg sanger hvor jeg mente teksten sa noe om hva han betydde for meg, hvordan vi traff hverandre osv... Når jeg hørte en sang jeg syns passet, så noterte jeg meg navnet på den, og googlet teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har dere ikke noen sanger som er deres?

Jeg hadde alt klart til samme gave en gang, men dessverre så gjorde han det slutt rett før. Men da hadde jeg valg sanger hvor jeg mente teksten sa noe om hva han betydde for meg, hvordan vi traff hverandre osv... Når jeg hørte en sang jeg syns passet, så noterte jeg meg navnet på den, og googlet teksten.

Huff da! det er en rimelig kjip oppelvelse! for man legger jo mye arbeid i en slik gave.

Men, man kan ikke alltid styre slik, så får vel bare leve videre i håp om at det ordner seg :)

Men, jeg skal prøve og finne noen sanger som vil finne de riktige ordene som beskriver mine følelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria
lage en god middag som jeg vet hun elsker. møte henne i døren med en rose i hånda, og legge roser som ett hjerte i senga emd levende lys inni hjerte.

Dropp levende lys i senga, det er ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestegutt

Beste er vel å ha noe selvlaget, mener jeg ivertfall.

Laget sanger selv, dikt eller lignende.

Jeg laget en sang og skrev dikt til eksen min, noe som slo ann veldig bra.

Er uhyre musikkinteressert så kanskje jeg kan hjelpe deg her :)

Husk der er forskjell fra romantiske sanger, sanger som beskriver følelsene dine for henne og sanger som er litt ukjente men med fin tekst.

Du burde også tenke på hvilken musikksjanger hun liker. Om hun er en ren popjente eller om hun er rock eller punkjente.

Der er jo et hav av sanger du kan velge mellom, f.eks sånn ca alt av Beatles.,

Personlig er jeg en stor RHCP fan, så kunne lagt ut sånn 50 sanger av dem som handler om kjærlighet som jeg synest er fine, men kanskje andre ikke gjør.. heh.

Men sanger jeg synest er veldig fine og har tekster med mening er:

Eric Clapton - Wonderful Tonight

Red Hot Chili Peppers - I could die for you

Beatles - Something

The Beatles - And I love Her

RHCP - If (utrolig pen tekst)

Bee Gees - How Deep Is Your Love

Nickelback - Far Away

Simple Plan - I can wait Forever..

Du kan godt si hvilke av disse sangene du tror damen din kommer til å like best så kan jeg sette sammen en annen liste med sanger innenfor den sjangeren og se :)

Prøv å ikke ta sånne standard klisje-romantiske sanger som alle har hørt 1 million ganger. Det anbefaler jeg ivertfall, vet ikke hva andre mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...