Theolina Skrevet 9. juli 2003 #1 Skrevet 9. juli 2003 Har bare et lite spørsmål angående yerka.. Det står at du kan bruke den over hele kroppen, men er det noen som har prøvd den i ansiktet? Svetter en del i pannen, og lurer på om den er ok å bruke i ansiktet, eller om den tørker helt ut.. ? Noen som har prøvd?
Gjest Virvel Skrevet 9. juli 2003 #2 Skrevet 9. juli 2003 Nei, det er vel bare å prøve, det! Prøv med bittebittelitt først og se hvordan det fungerer. Hvis du blir veldig tørr er det vel bare å kline på med fuktighetskrem, men da kan det jo hende at Yerka ikke virker lenger... jeg har i grunnen ikke prøvd, jeg.
Tusseline Skrevet 9. juli 2003 #3 Skrevet 9. juli 2003 :o Vræ, jeg ville aldri ha utsatt ansiktshuden min for slike skumle preparater. Huden i ansiktet er mye mer sensitiv og ømfintlig enn andre steder på kroppen, og anbefales derfor ikke!
Gjest vampie Skrevet 9. juli 2003 #4 Skrevet 9. juli 2003 mmmm jeg tok yerka i trynet mitt engang fordi jeg trudde det ville tørke ut kvisene mine, den tørket ut hele huda mi! jeg såkke ut! flassa av og var knallrød! ikke gjør det!
Theolina Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2003 Oki, får la være da. Men det er ganske plagsomt å svette sånn i pannen da.. Men med knusktørre armhuler får jeg vel heller overleve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå