Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #1 Del Skrevet 21. mars 2009 Han vil være med meg hver eneste dag, blir sjalu fordi jeg flørter lett med gutter på byen, og har gått hjem pga han har "bustet" meg ett par ganger. Han har sagt til andre vi har noe på gang, men har ingen følelser for meg. Jeg spurte rett ut. Hva faen er det for noe?!! skjønner ingenting jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #2 Del Skrevet 21. mars 2009 Om jeg forstod rett så er dette en du ikke er sammen med. I såfall er svart, kort og godt: Han liker deg nok bedre enn hva han vil si, og se deg med andre er derfor tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 21. mars 2009 #3 Del Skrevet 21. mars 2009 Samtalen: Jeg: Begynner å få følelser for deg jeg.... Han: *stille* *stillhet* Jeg: har du ingen følelser for meg.....? Han: Jeg vet ikke... Hva betyr vet ikke? Er det ett "jeg vil ikke såre deg, nei jeg har ikke følelser for deg?" Det er bare noe som skurrer her! Kan gutter virkelig ikke ha noen følelser og vil være med ei jente hele tiden? Han kan få sex fra alle andre mulig jenter også.. skjønner meg virkelig ikke på han her..han virker ikke veldig interssert når vi er sammen, er bare så rart han ringer hele tiden å vil henge med meg! Jenter ringer han heeele tiden og han viser da i tlf at jeg er der, feks ved å spørre meg om noe, eller så sier han rett ut at nei, kan ikke, ***** er her. Skjønner ikke hva han vil.. når jeg spurte virket han ukomfortabel også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #4 Del Skrevet 23. mars 2009 Skjønner godt at du er forvirret! Min erfaring er at 'vet ikke' stort sett ender opp med et stort 'NEI'. Har faktisk til gode å oppleve at 'vet ikke' er helt uskyldig, tror ikke en gang lenger på at 'vet ikke' betyr 'vet ikke'. Egentlig så betyr det 'har ikke lyst til å fortelle deg det'. Jeg tror at fyren har eiertrang og at andre derfor ikke skal nærme seg deg. Dersom du har vært lunken i lengre tid, har det nok pirret jaktiveren. Når du nå sier at du har følelser for ham, så har han 'vunnet'. Nå holder han deg på pinebenken med 'vet ikke', inntil han har fått sitt - kan skryte av det - og stikke. Du har gitt lillefingeren - sørg for at han ikke tar hele hånda. Hvis han etter hvert åpner opp, så gi ham en sjanse, hvis ikke, gi ham den stygge fingeren i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fyren Skrevet 23. mars 2009 #5 Del Skrevet 23. mars 2009 Han vil være med meg hver eneste dag, blir sjalu fordi jeg flørter lett med gutter på byen, og har gått hjem pga han har "bustet" meg ett par ganger. Han har sagt til andre vi har noe på gang, men har ingen følelser for meg. Jeg spurte rett ut. Hva faen er det for noe?!! skjønner ingenting jeg. Han er sikket interessert, men kanskje umoden, sjenert og usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 23. mars 2009 #6 Del Skrevet 23. mars 2009 Skjønner godt at du er forvirret! Min erfaring er at 'vet ikke' stort sett ender opp med et stort 'NEI'. Har faktisk til gode å oppleve at 'vet ikke' er helt uskyldig, tror ikke en gang lenger på at 'vet ikke' betyr 'vet ikke'. Egentlig så betyr det 'har ikke lyst til å fortelle deg det'. Jeg tror at fyren har eiertrang og at andre derfor ikke skal nærme seg deg. Dersom du har vært lunken i lengre tid, har det nok pirret jaktiveren. Når du nå sier at du har følelser for ham, så har han 'vunnet'. Nå holder han deg på pinebenken med 'vet ikke', inntil han har fått sitt - kan skryte av det - og stikke. Du har gitt lillefingeren - sørg for at han ikke tar hele hånda. Hvis han etter hvert åpner opp, så gi ham en sjanse, hvis ikke, gi ham den stygge fingeren i stedet. Jeg tenker også at vet ikke = nei. Men etter jeg sa jeg ville ha ett par dager fra han, ringer han meg 3 ganger, den 3 dagen, sender mld om jeg kan ringe han. Det gjør jeg, sent om kvelden. Han sier han har fått tak i filmen vi har lett etter en stund og vil se den med meg, og sier at jeg hvertfall kunne ringt han, selvom jeg ville ha alenetid. Dette er etter at jeg har sagt jeg har fått følelser.. Men hva er riktig å gjøre nå? Jeg savner han skikklig, vi har hengt sammen hver eneste dag i en mnd.. Vet ikke om vi skal holde en lavere profil eller om jeg skal bare kutte han ut helt, før jeg faller enda mer for han. Jeg skal til han senere, og vet ikke hv jeg skal si... Han er så sinnsykt vanskelig å forstå seg på... Og klart jeg er redd han skal finne seg ei ny, noe han ikke har problemer med da jenter ringer han i hytt å pine!! Ikke så greit det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå