Gå til innhold

Hvilken brudemarsj er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som vet hva denne brudemasjen som Sissel Kyrkjebø synger i dette klippet heter?

Videoannonse
Annonse
Gjest hopeful
Skrevet

Litt usikker, men den er iallefall fra siste plata hennes tror jeg. Kanskje du kan finne ut noe der?

Skrevet

Ikke noe problem! Fint å kunne hjelpe når jeg selv har fått så god hjelp her inne :)

Gjest gjejst
Skrevet

Den skal jeg også bruke, kjempefin!! håper bare det blir like pent på orgel da...

Skrevet
Den skal jeg også bruke, kjempefin!! håper bare det blir like pent på orgel da...

Vi skal ha trompet så det blir spennede det også, men sjekk her for samme i orgelversjon: http://www.orkdalsmenighetene.no/

Skrevet
Ikke noe problem! Fint å kunne hjelpe når jeg selv har fått så god hjelp her inne :)

Det er sant, bryllupskunnskapens høyborg dette her :ler:

Skrevet
Det er sant, bryllupskunnskapens høyborg dette her :ler:

Hehe, ja ;) Veldig mye nyttig du kan finne her :)

Skrevet

Bryllupsmarsj fra øre skal eg også bruke.....vi har jo en kor som skal synge den sånn som sissel har gjort!! :)

Skrevet

Hei!

Vi ba også om den,men de sa den ikke ble fin på orgel....Men kan jo hende deres organist er av en annen oppfatning! :Nikke:

Gjest Gjest_brud_*
Skrevet

Nydelig sang :rødme:

Vi hadde den i bryllupet vårt, både orgel og trompet. Er veldig glad vi hadde trompetist også, det blir helt klart ekstra vakkert :) Anbefales på det sterkeste!

Skrevet

Brureslått fra Øre skal vi også ha, med orgel og trompet til utgang.

Innmarsj skal vi ha Purpose av Nordraak på orgel og trompet.

Hihi, gleder meg!!!

Skrevet

Kan man velge helt selv hvilken brudemarsj man skal ha til inngang og hvem man skal ha på vei ut?

Vi har veldig lyst til å bruke den fra Øre og Trompet Voulentary, men har fått inntrykk at begge disse er mest brukte som utgangsmarsj...

Gjest Gjest_miss_*
Skrevet

Ja, det velger man selv, er ikke fasitsvar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...