girly28 Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Jeg sitter no her og tenker litt på kjole til min forlover. Jeg har snakka med ho om korsen kjole ho vil ha. Ho har sakt att ho vil ha en lang kjole, men siden var det ikke nøye sa ho Så no sitt jeg med det problemet att jeg må finne ut korsen farge ho ska ha på den. De to største brudepikerne ska ha hvit kjole (den ene av dæm ska ha en som er hvit/sort). De to andre brudepikerne ska ha hvit/rød kjole. Men temafarvene på festen skall vare blå, hvit og gull. Så derfor tenkt jeg kansje att ho kunna ha blå eller rød kjole. Men problemet er att ho har sakt ifra att ho ikke vil ha rød kjole Så da er det bare den blåe igjen da Det ska ju pass lamme di andre fargene også. Kom gjerne med tips og bilda på kjoler som dere finner
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Så no sitt jeg med det problemet att jeg må finne ut korsen farge ho ska ha på den. Hvorfor det? Kan hun ikke bare finne seg en kjole som passer henne (evt allerede finnes i skapet hennes)?
Gjest SmallTalk Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hvorfor kan hun ikke velge kjole selv? Eventuelt bruke en hun har fra før? Og hvorfor skal du bestemme kjolen hennes? (Og hvorfor MÅ den på død og liv matche temafargene deres?) Endret 21. mars 2009 av SmallTalk
girly28 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor det? Kan hun ikke bare finne seg en kjole som passer henne (evt allerede finnes i skapet hennes)? Ho selv har ikke noen kjole og ho har sakt att jeg skulle bestemme det for det var "mitt" bryllup. Jeg syns ho har kunna sakt i vart fall korsen farge ho lik da hadde det vart mye lettere....
girly28 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2009 Jeg får ta meg en prat med hon igjen og se vad vi finner ut trur jeg
Gjest SmallTalk Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Det enkleste er kanskje å ta henne med på shopping og se hva dere finner. Da får dere begge sagt meninga deres, og hun får muligheten til å prøve forskjellige kjoler. I tillegg så er det enklere å finne fargenyanser som kler henne.
Spatula Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Kanskje denne Kan være noe. Selgeren lager denne i den fargen du vil ha, jeg har selv bestilt en i sort med hvit sløyfe på.
Jade Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Får hun prøve kjolen før du kjøper den? Jeg kunne ihvertfall ikke kjøpt kjole uprøvd, da jeg er litt annerledes formet enn kleshengere og gjennomsnittsmannequinene. Farger? Er det SÅ nøye at forloveren matcher serviettene og blomsteroppsatsene? De andre gjestene kommer jo til å møte opp i alle slags farger uansett?
girly28 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2009 Vi har tenkt og bestille en kjole på ebay da det er billigere der en her. Hon har sett på forskjellige kjoler i sån lengde og form som ho vil ha. Hon er den som ska hålle orden på vårres minste jenta under vielsen så hon kommer og være med "der framme" og da vil ho ha en kjole som hon føler seg "trygg" i. Det er hon som sakt att ho vil ha en kjole som går i "tema fargene"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå