Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint at Norsk tipping har gjort det sånn at folk selv kan bestemme hvem som skal få en del av pengene de tipper for, den såkalte grasrotandelen.

Jeg tipper ikke så mye, men jeg har gitt min andel til Human etisk forbund. Hvis jeg hadde hatt tilhørighet til et lokalt idrettslag hadde jeg sikkert gitt pengene til dem i stedet. Så jeg spør deg som tipper: Har du valgt en mottaker for dine penger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet
Jeg synes det er veldig fint at Norsk tipping har gjort det sånn at folk selv kan bestemme hvem som skal få en del av pengene de tipper for, den såkalte grasrotandelen.

Jeg tipper ikke så mye, men jeg har gitt min andel til Human etisk forbund. Hvis jeg hadde hatt tilhørighet til et lokalt idrettslag hadde jeg sikkert gitt pengene til dem i stedet. Så jeg spør deg som tipper: Har du valgt en mottaker for dine penger?

Grasrotopplegget er ikke annet enn et genialt reklamestunt.

Klart det er flott, men Norsk Tipping var ikke akkurat uvitende om at avisene kom til å fylles over av leserbrev, annonser, oppfordringer på nettsider osv som reklame for at man skal støtte den og den foreninga. Det er samtidig knall reklame for dem!

Skrevet

Jeg tror at jeg skal gi min andel til Røde Kors sitt lokallag.

Skrevet
Grasrotopplegget er ikke annet enn et genialt reklamestunt.

Klart det er flott, men Norsk Tipping var ikke akkurat uvitende om at avisene kom til å fylles over av leserbrev, annonser, oppfordringer på nettsider osv som reklame for at man skal støtte den og den foreninga. Det er samtidig knall reklame for dem!

Dette har jeg faktisk ikke lagt merke til. Men jeg kan ikke se noen ulemper med ordningen, jeg tror at det er en vinn-vinn situasjon for alle parter.

Skrevet

Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal gi til det lokale idrettslaget eller fotballaget jeg holder med.

Skrevet

Korpset jeg spiller i, så klart!

Skrevet

idrettslaget lillebroren min spiller på får pengene "mine"

Gjest Gjest jente
Skrevet

Fotballagat til samboeren får mine.

Penger til de, cred til meg :)

Gjest antigartner
Skrevet
Korpset jeg spiller i, så klart!

Jeg også! I tillegg har jeg påvirket venner og familie til det samme :slår:

Skrevet

Her støttes idrettslaget hvor vesla spiller håndball og fotball.

Og til opplysning;

Grasrotandelen er ikke ment som et reklamestundt fra Norsk Tipping- men som en erstatning for tapte inntekter etter spillemaskinforbudet...

Gjest Gjest_Mie_*
Skrevet

Jeg støtter min lokale Røde Kors forening :jepp:

Skrevet
Jeg også! I tillegg har jeg påvirket venner og familie til det samme :slår:

:skratte: Jeg la først ikke merke til smiley'en! "Påvirket", ja!

Gjest missLady
Skrevet

Hvordan fungerer dette da? Neste gang jeg skal tippe sier jeg da bare at pengene skal gå til det-og-det formålet. Må ærlig si jeg ikke heeelt skjønner dette her :ler:

Skrevet
Hvordan fungerer dette da? Neste gang jeg skal tippe sier jeg da bare at pengene skal gå til det-og-det formålet. Må ærlig si jeg ikke heeelt skjønner dette her :ler:

Nå tipper jeg på nettet, og på Norsk tipping sine sider kunne jeg bare søke for å finne en klubb/ organisasjon. Jeg vil anta at du kan spørre kommisjonæren om "din" klubb er i systemet, så søker de på dataen og linker deg til klubben, og saken er biff! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...