Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har 6 dager igjen til termin og er såååå lei av å ikke få sove, masse vann i kroppen, brennende følelelse i føttene, vondt i ryggen +++

Har masse mensmurringer om dagen( har vel hatt det i over 1 uke nå) og vil så gjerne få sv.skapet overstått så jeg får hilse på min lille mageboer.

Da spør jeg dere(som har født før) om dere gjorde noe(som VIRKET!!) for å få litt fortgang i sakene?

Har egentlig ikke så stor tro på alt dette en kan dytte i seg(Nattlysolje, lakrisrot-te, lakserolje osv..)

Men tenkte mer på om en skikkelig husvask kanskje kunne ha gjort susen..

Har hørt at sex skal være effektivt da, men mannen ser helst at jeg føder etter helga da han skal dyrke hobbyen sin i helga, så da blir det ingenting på meg der :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Sterk mat og lange spaserturer er to gode, gamle og fullstedig ufarlige råd.

Minnie

Skrevet

Sex funka for meg, begge gangene jeg fikk barn! :wink:

Dina :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Venninnen min vasket hus og vinduer så svetten rant.. Dagen etter startet fødselen.

En annen benyttet akupunktur for å sette den i gang...

Skrevet

Kjøp deg dyre billetter til teateret.

Skrevet

Jeg var "inne" og lusket litt i livmortappen, hvis du kjenner at den er helt flat og veldig tøyelig, er det ikke lenge igjen. Og så hadde vi sex. 2 dager etter var gullet ute.

Skrevet

Ops, kom visst 2 ganger

Gjest sexysadie
Skrevet

hva med ei sprøyte med nedgivningshormonet?

D pleier å hjelpe på hester....

(Kanskje litt ute å kjørrer men....)

Skrevet

"klemme litt" funket bra på hunden vår, hun var fulltermin gravid, og er såå glad i å få komme opp og sitte i fanget. Jeg hjalp henne opp i all hennes omfangsrikhet, hun flyttet og rullet litt rundt på seg og skubbet litt på magen i samme slengen, dagen etter ble det 6 valper gitt :wink:

Litt utafor jeg også?

Skrevet

Jeg travet opp og ned på kjøpesenter hele dagen, drakk rødvin og hadde sex på kvelden. Vi spiste fødepizza med masse hvitløk og da jeg skulle legge meg begynte det, på dagen en uke før terminen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...