Gå til innhold

Sy opp brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått sydd opp brudekjole (5-10 cm fremme (bak er det slep)), og vet hvor mye jeg kan forvente at det koster? Jeg aner ikke hva de tar for slikt. 200? 3000? Har fått anbefalt syersken av salongen, men vil gjerne vite om hun har "normal" pris når jeg ringer opp der på mandag.

Skulle gjerne hatt den "steamet" også, pga at den er litt krøllete. Vet dere hva det ligger på?

Ja, jeg vet jeg kan ringe rundt til alle syerskene i byn (Bergen) og høre om pris, men så tenkte jeg at det var sikkert mange på KG som har fått sydd opp kjolen sin utenfor salongen og husker prisen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er syersker i salongen jeg kjøper fra og de tar standardpris 1000kr for å sy den opp/til. (Trondheim) Kom aldri så langt at jeg fikk sjekka noe annet før jeg fant drømmekjolen plutselig :)

Lykke til i jakten :)

Gjest Gjest
Skrevet

Egge søm og design ved støletorget i sandvikan tok omlag 500,- timen å legge ned kjolen min - hun brukte en time på min to lags kjole. Var veldig hyggelig og dyktig!!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å gjøre det selv?

Jeg fikk hjelp av mamma og vi brukte en kveld på det. Jeg "betalte" med middag og vin etterpå.

Dette er ikke så vanskelig, så de fleste med en god porsjon tolmodighet klarer det fint selv.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg klarer å gjøre det selv. Jeg ønsker å selge kjolen etterpå også :)

Gjest anette´s verden
Skrevet

Jeg skal få sydd om kjolen min og legge til litt ekstra, kjøpte den på finn.no.

Dette gjør jeg i salong Agape og de skal gjøre følgende:

Sy om til hjerteformet byste

Bytte om blomstene til annen type og legge til ekstra

Sy tyll i slepet slik det "flyter" under

Ta vekk en fold

Sy på krystaller

Dette ga de meg en ca pris på 2000,- syns det var en god pris. Håper bare det stemmer:-)

Tipper det koster en 1000 kr, hun på salongen sa at å legge opp var det dyreste!

Gjest Siri_lill
Skrevet
Jeg skal få sydd om kjolen min og legge til litt ekstra, kjøpte den på finn.no.

Dette gjør jeg i salong Agape og de skal gjøre følgende:

Sy om til hjerteformet byste

Bytte om blomstene til annen type og legge til ekstra

Sy tyll i slepet slik det "flyter" under

Ta vekk en fold

Sy på krystaller

Dette ga de meg en ca pris på 2000,- syns det var en god pris. Håper bare det stemmer:-)

Tipper det koster en 1000 kr, hun på salongen sa at å legge opp var det dyreste!

Jeg betalte 300kr for opplegg i brudesalongen, så for meg høres 1000kr mye ut

Skrevet

Det ble på 500,-. Absolutt overkommelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...