girly28 Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Hei allesammen Jeg har lest i ett tidligere inlegg om servietter med trykkt navn. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe dæm? Jeg har sett sånne på ebay men lurt på vis de finnes og kjøpe her i Norge noen plass. Noen som kan hjelpe meg
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Du kan få kjøpt dem på noen butikker i Oslo, men de på e-bay er ca 20 % av prisen og veldig fine.
Spatula Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Her finner du fra Norge Her er også noen fra Norge Her er en siste link Jeg har bestilt mine fra Ebay, og er kjempefornøyd:) Endret 21. mars 2009 av Agnethe
girly28 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2009 Her finner du fra Norge Her er også noen fra Norge Jeg har bestilt mine fra Ebay, og er kjempefornøyd:) Takk for hjelpen. Men jeg trur de blir ebay her også De er bra mye billigere. Ska sett meg og skjekk no Har dere noen tips på sellere som har bra priser på Ebay?
Spatula Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Jeg brukte selgeren her Tror jeg betalte 180 kr, for 100 servietter, og serviettene kom etter ca èn uke
InaMina Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Å da kommer jeg med ett lurt spørsmål; har selv sett på slike servietter, men hvordan i alle dager får man brettet dem, slik at navnet vises? Eller må man legge dem flatt på tallereken? *hilsen hu som har fundert lenge på dette*
Spatula Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Nå har jeg sjekket det der litt.. kanskje man kan brette di slik (nå har ikke jeg serviettene mine her, slik at jeg kan få sjekket, men det skal jeg få testet når jeg har de for hånden) Kanskje denne ?? Her Finner man også en artig brett... Regner med at man må øve masse for at trykket på servietten skal komme frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå