Gå til innhold

Hva ER greia med disse skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Disse skoene er visst en av årets heteste trender. Er jeg den eneste som tenker HVA BEHAGER?
Videoannonse
Annonse
Gjest Kaya83
Skrevet

Intet annet enn grusomt.. Det er slike sko jeg ikke kan forestille meg at absolutt ingen kan kle..

Var forøvrig ikke særlig imponert av det alfabetet generelt.. Mye kjedelig.. :natti:

Gjest Catwoman
Skrevet

Synes de var litt kule jeg.

Men ikke min stil, så ikke noe jeg kommer til å gå med.

Gjest Elfrida
Skrevet

Uten frynsene hadde de vært kule. Frynser er sjelden fint.

Skrevet

De der er så spesielle at de ville være ultraknas om ei hadde brukt dem til rett klesdrakt. Men med en gang det selges mer enn to par...

Kanskje heller ikke det mest egnede, på date i snøslaps. - Kan lett få kalde føtter!

Skrevet

:skratte:

Grusomme!

Skrevet

Jeg kommer nok IKKE til å gå med dem.

Skrevet

"Run, forrest, run!"

Skrevet

Ikke min stil, nei. Men jeg har lagt merke til at romersandalstilen tydeligvis er hot i år igjen. Var ikke det veldig in for kun to sesonger siden?

Gjest Gjest
Skrevet

Okay, dette blir litt innviklet.

Men de fikk meg til å tenke på en eldre stripper som har hatt nødt til å droppe hælene for å spare både hofte og lårhalsen (er det ikke alltid den de brekker når de faller) og som dessverre er litt dement så hun husker ikke om hun er lettkledd indianer eller lettkledd romer.

For å være på den sikre siden så har hun gått for litt av begge deler.

Skrevet

Jeg likte de heller ikke nei.

Veldig mange av de gladiatorinspirerte skoene som er fine syns jeg, men jeg er ikke fan av frynsegreia.

Gjest Gjest
Skrevet

De der skoene er ikke en het trend, men en uheldig symbiose av flere trender.

Gladiatorsandaler er in. Sko med frynser er in.

Gladiatorsandaler med frynser blir derimot både stilkræsj og overkill

Skrevet (endret)
Okay, dette blir litt innviklet.

Men de fikk meg til å tenke på en eldre stripper som har hatt nødt til å droppe hælene for å spare både hofte og lårhalsen (er det ikke alltid den de brekker når de faller) og som dessverre er litt dement så hun husker ikke om hun er lettkledd indianer eller lettkledd romer.

For å være på den sikre siden så har hun gått for litt av begge deler.

Hahahahaha, dritbra sagt!! :ler: Ser den! :) Jeg syns heller ikke noe om disse skoene, de var rett og slett bare rare! :) Syns forøvrig også at det var ganske kjedelige ting/ bilder i den artikkelen.

Endret av Liss
Skrevet

Må si jeg grøsset når jeg så i motebladene at høye gladiatorsandaler er tilbake, med eller uten frynser.

Synes de er helt skrekkelige og får meg til å tenke på organsjefargede damer med store pupper og korte skjørt, a la Jordan.

Men hver sin smak....

Gjest Gjest
Skrevet

Ligner de ikke veldig på sånne skinner eller proteser...? Disse får dere aldri se meg i!! Garantert!

Skrevet

Det lignet delvis på noe jeg kunne funnet på å gått med i stallen :)

Skrevet
Ligner de ikke veldig på sånne skinner eller proteser...? Disse får dere aldri se meg i!! Garantert!

Nettopp det tenkte jeg også.

Gjest Gjest
Skrevet

Det tenkte jeg også... ikke noe jeg ville gått med om jeg ikke måtte, liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...