Gjest Gjest_varsia_* Skrevet 22. mars 2009 #21 Skrevet 22. mars 2009 Huff, det høres forferdelig ut. Jeg ville definitivt ha besvimt og/eller kastet opp. Dette høres farlig ut. Det er nå faktisk sånn mange DT-"eksperter" anbefaler en å gjøre det. Når man ligger sånn med hodet ned blir det nemlig en rett vinkel på halsen, og dermed myemye lettere for en nybegynner å ta alt i halsen - mye enklere enn hvis du står på kne eller noe. Hvis du har en snill kjæreste som tar ting rolig til å begynne med går det så fint atte... OM man skulle kaste opp (man gir da bare beskjed hvis man brekker seg?) er jo ikke det farlig? Og hvis du besvimer har du virkelig vært elendig til å signalisere at du ikke får puste. Det går faktisk fint an å puste mens man gjør en DT, hvis man bare slapper av (jeg greier ikke å puste hvis det går for fort, men når han roer seg greier jeg fint å puste med nesa, om enn noe kortpustet...). Og det er det som er stikkordet ved DT - å slappe av. Da kontrollerer man lettere brekningsrefleksen også. Jeg har vært nær ved å svime av maange ganger i seksuelle sammenhenger, men da har DT ALDRI vært inne i bildet.
Gjest KateW Skrevet 23. mars 2009 #22 Skrevet 23. mars 2009 DT med hodet bakover er ganske kult, ja. For da får man som noen andre sa, rett vinkel. Når han kommer bakerst i halsen, er det også veldig enkelt å svelge, for de som grøsser litt ved tanken på det, spermen er jo forbi drøvelen allerede...
waco Skrevet 23. mars 2009 #23 Skrevet 23. mars 2009 Hei, det er litt hyggelig å være på en debatt med god respons. Hvis jeg hadde foreslått deep throat for akrobatikkens skyld så blir jeg straks beskyldt for å være kvinnemishandler. Godt vi ser litt ulikt på ting!
Gjest Shelob Skrevet 23. mars 2009 #24 Skrevet 23. mars 2009 Hei, det er litt hyggelig å være på en debatt med god respons. Hvis jeg hadde foreslått deep throat for akrobatikkens skyld så blir jeg straks beskyldt for å være kvinnemishandler. Godt vi ser litt ulikt på ting! Absolutt. Om man ikke kan ta sånne konkrete ting til et forum for seksualitet, hvor kan man ta det så? Jeg synes ikke engang dette er spesielt kinky! Regner meg selv som en som liker "snill", vanlig sex, med fast partner. Derfor ble jeg veldig overrasket over den negative responsen jeg fikk tidligere i tråden. Jeg har flere venner og bekjente, både kvinner og menn, som bedriver langt heftigere saker enn dette. Jeg føler meg temmelig normal mao....
waco Skrevet 23. mars 2009 #25 Skrevet 23. mars 2009 shelob, du har så rett så rett. Men du vet at for mange mennesker er det mye viktigere å angripe andre mennesker for å forsøke å opprettholde en fasade for seg selv. Selv om man er anonym lissom...!!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #26 Skrevet 23. mars 2009 Jeg synes også deepthroat er lettere når man ligger på rygg med hodet over sengekanten, er noe med vinkelen i halsen. Det er jo anbefalt som nybegynnerstillingen og (jepp, jeg leste alt om saken før jeg startet min målrettede trening!). Men etter noe trening så klarer jeg også å gjøre det når jeg kneler foran han, synes dog det er den vanskeligste måten. Å bøye seg over han på senga er faktisk også lettere. Har aldri tenkt på at tennene kan klappe igjen! Men det som har plaget meg er at tårespruten står og det kan bli litt harking og brekningslyder. Det må man nesten bare forvente med halspuling, sier ifra til fyren på forhånd at dette skjer automatisk men at han ikke må tro jeg griner fordi jeg har det fælt Snuen kan også begynne å renne og man puster mye gjennom nesa, så å snyte seg eller bruke nesespray først er en bra idé! Jeg synes også det er greit å ha et tegn for at han må ta det med ro, f eks legge håndflaten på hoftebena hans og "dytte" han litt vekk. Om du bare lar han kjøre på som en villmann så er det lett å få litt panikk, man får tross alt ikke puste når den er helt nedi halsen. Det er også greit å begynne med vanlig deepthroat hvor du har kontrollen. Da varmer man opp halsen litt på en måte, og det tykke slimet som kommer når du deepthroater er bra glidemiddel. Det er også lettere om du bruker glidemiddel på han først. Personlig synes jeg ikke halspuling er det beste i verden, men gøy å prøve nye ting. Er i hvert fall superglad for at jeg har lært meg deepthroat, det har vært stor suksess for å si det mildt
Gjest Shelob Skrevet 24. mars 2009 #27 Skrevet 24. mars 2009 Jeg synes også deepthroat er lettere når man ligger på rygg med hodet over sengekanten, er noe med vinkelen i halsen. Det er jo anbefalt som nybegynnerstillingen og (jepp, jeg leste alt om saken før jeg startet min målrettede trening!). Men etter noe trening så klarer jeg også å gjøre det når jeg kneler foran han, synes dog det er den vanskeligste måten. Å bøye seg over han på senga er faktisk også lettere. Har aldri tenkt på at tennene kan klappe igjen! Men det som har plaget meg er at tårespruten står og det kan bli litt harking og brekningslyder. Det må man nesten bare forvente med halspuling, sier ifra til fyren på forhånd at dette skjer automatisk men at han ikke må tro jeg griner fordi jeg har det fælt Snuen kan også begynne å renne og man puster mye gjennom nesa, så å snyte seg eller bruke nesespray først er en bra idé! Jeg synes også det er greit å ha et tegn for at han må ta det med ro, f eks legge håndflaten på hoftebena hans og "dytte" han litt vekk. Om du bare lar han kjøre på som en villmann så er det lett å få litt panikk, man får tross alt ikke puste når den er helt nedi halsen. Det er også greit å begynne med vanlig deepthroat hvor du har kontrollen. Da varmer man opp halsen litt på en måte, og det tykke slimet som kommer når du deepthroater er bra glidemiddel. Det er også lettere om du bruker glidemiddel på han først. Personlig synes jeg ikke halspuling er det beste i verden, men gøy å prøve nye ting. Er i hvert fall superglad for at jeg har lært meg deepthroat, det har vært stor suksess for å si det mildt Takk for utfyllende info
Gjest Gjest_gjesten* Skrevet 24. mars 2009 #28 Skrevet 24. mars 2009 Dette er virkelig "hotte" greier synes jeg personlig. Føles veldig godt når dama mi gjør dette på meg. Har ikke fått sprute ned i halsen på henne enda, men det kommer nok etter litt mer trening. Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå