Dina Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei! Nå blir det endelig silikonpupper på meg.... ! I min utålmodighet ringte jeg Klinikken igjen. Nå har jeg konsultasjonstime 21 august, og opersjonsdato 2 september... istedetfor konsultasjon først 4 sept...! Gledegruegledegrue!! :-? P.g.a jobb er min kjære ikke her på operasjonsdagen, kommer først 3 dager etterpå... Går det greit å ta en taxi hjem, og være alene selv de første par dagene etter operasjonen... må nevne at jeg kommer til å bli lagt i full narkose...! Noen som har peiling?? Jeg vet jo at man anbefaler ikke å være alene de første 8 timene, men hva om man "må".. går det til nøds?? Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg ville ikke gjort det. Man kan bli svært dårlig, og kaste opp mye, samt være groggy og litt surrete. Sånn er det ihvertfall med ekte narkose. Vet imidlertid at endel plastiske operasjoner foregår med lokalbedøvelse+sovemiddel, er kanskej annerledes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 jeg vil tro det skal gå bra. Og jeg vil tippe at du skal være på sykehuset til narkosen er "ute" av kroppen din, så det er ikke noe å grue seg til. Taxi etter operasjon er også greit. Selv kjørte jeg taxi og to fly innen 24 timer etter operasjonen jeg hadde for snart et år siden, og det gikk kjempefint det også. Men dersom det er noe du lurer på, så er det jo bare å spørre på klinikken, enten via tlf, eller på operasjonsdagen. *lykke til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 9. juli 2003 Det er ikke lokalbedøvelse + sovemedisin det er snakk om her, men full narkose (en lett en sådan)...! Kan jo også nevne at jeg bor 10-15 minutters kjøring fra Klinikken, så jeg har ikke akkurat lang veg hjem... Skal selvfølgelig spørre om dette på konsultasjonstimen, men det er supert å få høre fra dere som har gjort dette selv, hvordan dere følte dere de første par døgnene... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cerruti Skrevet 9. juli 2003 #5 Del Skrevet 9. juli 2003 Hei! Jeg kunne fint klart meg etter operasjonen uten hjelp. Men det er jo det med å få litt stell da... også selvfølgelig er det jo en kjempe liten mulighet for blødning. Siden du bor så nærme klinikken hjelper det jo litt. Ta det opp med kirurgen du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virgo ikke logget på Skrevet 12. juli 2003 #6 Del Skrevet 12. juli 2003 Jeg var så elendig da jeg våknet at jeg brukte halvannen time bare på å bli såpass at jeg kunne reise hjem. Og ikke snakk om at jeg hadde greid meg uten å ha noen der. Det er dessuten fare for at man blir dårlig og svimer av etterpå. Så derfor - prøv om du ikke kan få noen til å være der hos deg. Du kan trenge hjelp til å reise deg fra sengen og til alt mulig annet. Ikke ment å være gledesdreper her ....men man har forskjellige reaksjoner .. Og for all del - husk - ikke ha på deg genser - ha på noe med åpning forran - for det er alt annet enn behagelig å kle på seg etterpå .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 3. august 2003 #7 Del Skrevet 3. august 2003 Taxi hjem går greit. Men det bør være noen andre i huset når du kommer hjem. Du kommer til å være sløv, og det er godt å vite at det er noen i nærheten om du skulle behøve hjelp til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #8 Del Skrevet 3. august 2003 leste at 95 pst av alle silikonpupper sprekker i løpet av 20 år lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå