Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Finnes det noen måter å finne ut om produkter man kjøper på Ebay er gått over holdbarhetsdatoen?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 1: spør selger før bud 2: se på karakterene 3: se på boksen når du har kjøpt den
Gjest mei Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 1: spør selger før bud 2: se på karakterene 3: se på boksen når du har kjøpt den Muligens et dumt spørsmål, men hvor finner man utløpsdatoen? Har nettopp kjøpt meg en Elizabeth Arden krem, og her lett både på krukken og boksen, men finner ikke den datoen.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Muligens et dumt spørsmål, men hvor finner man utløpsdatoen? Har nettopp kjøpt meg en Elizabeth Arden krem, og her lett både på krukken og boksen, men finner ikke den datoen. Dette lurer jeg også på! På decleors produkter finner man bare en lang rekke med tall (er det 7 eller 8 tro?). Kan en se utløpsdatoen et sted inni denne tallrekken tro?
desert_rose Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Muligens et dumt spørsmål, men hvor finner man utløpsdatoen? Har nettopp kjøpt meg en Elizabeth Arden krem, og her lett både på krukken og boksen, men finner ikke den datoen. Jeg også. Kjøpte den Visible Different cream og synes den er litt klumpet/fast i kosistenen. definitivt ikke vanlig krem konsistens. lurer på om den kan være gammel. Noen som vet om den skal være sånn eller?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 det er som regel en liten krukke ala kremkrukke hvor det står et tall inni, pleier å stå 6,12, 36. det er da antall måneder fra du åpner forseglingen på produktet. det skal stå sånn på de fleste produkter.
Mischa Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Dette skal du se etter Men det gjelder for produsenter og førstegangs importører til EØS-område, så vet ikke hvordan det er med produkter fra USA som selges over eBay.
space Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Krukkene med kremer kan jo være produsert både 2 og 3 år før vi som forbruker kjøper den. Så slik sett synest jeg der er merkeligt at det bare står bilde av en krukke og antall mnd en kan bruke den etter den er åpnet. På mine produkter fra f.eks decleor som er krukker står det bilde av krukken og antall mnd på den. Men på tubene er det holdbarhetsdato på sveisekanten, og på flaskene er det dato under flasken. Så hvorfor ikke dato på krukkene også.
Gjest mei Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Jeg også. Kjøpte den Visible Different cream og synes den er litt klumpet/fast i kosistenen. definitivt ikke vanlig krem konsistens. lurer på om den kan være gammel. Noen som vet om den skal være sånn eller? Akuratt samme krem som meg! Min også har en tykk konsistens, og har "klumper". Så da skal den enten være sånn, eller så har vi begge fått humbug Er du fornøyd med din?
desert_rose Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 Hehe, den er god da!Gir mye fuktighet, men det lukter mye av den synes jeg, er litt følsom når det gjelder parfyme. men da er den vel kanskje bare sånn, hvis ikke du og kjøpte den over ebay da.. (kjøpte fra innerbeautyrevealed..)
Gjest mei Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 Jeg kjøpte min på feelunique. Liker heller ikke lukten, synes den lukter litt.. bestemor Har bare brukt den i en knapp uke, men min fuktfattige hud er godt fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå