Gå til innhold

En morsom reklame!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Herregud, jeg så nettopp en blå ku som danset "U can't touch this"! Vanvittig festlig! Det var altså en reklame for Stratos. Bra med en morsom reklame, for en gangs skyld! :skratte:

Eller kanskje det bare er jeg som er i godt helgehumør. Uansett: Hammertime!

Tillegg: Var på YouTube allerede, jo! :)

_MByue2c8oY

Endret av Meaty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så denne reklamen på tv nå. Vet ikke om ordet er morsom men..

Skrevet

Ja, jeg synes også den var utrolig morsom!

Måtte vise den til sambo.

Skrevet

hehe, av overskriften tenkte eg at dette MÅ vere stratos reklamen! den er kjempefestlig!! :)

Skrevet

Så den akkurat. Fytti katta, sånt er ikke det spor morsomt.

Skrevet

Jeg elska den! :jepp:

Så får vi se om det varer etter hvert som vi blir vant til den. :lur:

Skrevet

Jeg må spørre om noe: Dere som ikke synes at denne er noe morsom i det hele tatt, er dere for unge til å huske MC Hammer? Mannen var jo rene karikaturen, og jeg hadde aldri ventet å se en blå, tegnet ku ta fyren så på kornet, samme moves og alt! :fnise:

(Evt. alternativ 2, at vi som faktisk liker denne har litt dårlig humor...)

Wind: Det kan jo hende vi blir lei etter hvert, ja.

Skrevet

Meaty:

Jeg stemmer for alternativ 2, i så fall... Jeg er for ung til å huske MC Hammer fra da han holdt på, men jeg har jo sett "U Can't Touch This" nok ganger til å skjønne greia. Dansekua er fortsatt ikke noe morsom.

Skrevet

Jeg tror grunnen til at jeg liker den så godt er assosiasjonene jeg får til "More Cowbell"-greia, som jeg selvsagt ikke finner noe sted nå. :klø:

Skrevet
Jeg tror grunnen til at jeg liker den så godt er assosiasjonene jeg får til "More Cowbell"-greia, som jeg selvsagt ikke finner noe sted nå. :klø:

Jeg synes ikke den er noe morsom heller... Mye mulig jeg er den eneste i verden som ikke får latterkrampe så fort noen roper "more cowbell", men det kan jeg leve med. Will Ferrell byr ikke på stort mer raffinert humor enn Adam Sandler, spør du meg.

Skrevet

jeg syntes den var hysterisk morsom!

Skrevet
Jeg synes ikke den er noe morsom heller... Mye mulig jeg er den eneste i verden som ikke får latterkrampe så fort noen roper "more cowbell", men det kan jeg leve med. Will Ferrell byr ikke på stort mer raffinert humor enn Adam Sandler, spør du meg.

Jeg aner ikke hva "more cowbell" refererer til...

Hvis folk som liker Ferrell og Sandler har dårlig humor, da er jeg nok ikke i den kategorien. Jeg synes ikke de gutta er særlig morsomme. (For the record: Verdens morsomste mann heter Cristopher Guest..)

Skrevet

Reklamen var helt ok.

Jeg fikk veldig Jamba asosiasjoner når jeg så den

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke hvem de folkene er. Jeg har kun sett "more cowbell", og liker den av ymse årsaker, ikke nødvendigvis fordi humoren er så bra. ;) Assosiasjonen er uansett nok til at jeg liker denne reklamen også. :)

Gjest Nikky
Skrevet

Haha, rå bra!! :biggrin:

Jeg har hørt den så vidt på tv, men har ikke "stoppet opp" for å se den før nå.

Skrevet

Syns ikke den var spesielt morsom, var helt ok. Ga meg ikke lyst til å kjøpe sjokoladen, syns den "mømømø stratos, kosepose" var bedre :jepp:

Gjest dalieo
Skrevet
Reklamen var helt ok.

Jeg fikk veldig Jamba asosiasjoner når jeg så den

Fikk også Jamba-assosiasjoner. Synes ikke den var noe morsom..

Skrevet

Ser heller ikke det morsomme i den raklemen, men... nå er jeg kjent for å ha sær humor også da.. :P

Skrevet (endret)

Passe morsom. Men det jeg stusser over er: hvorfor ku med kjempe-jur, (som vel strengt tatt er et hunnkjønn), til å "synge" amerikansk hip-hop låt (eller hvilken sjanger det nå er) med (afro-)amerikansk mannestemme? :klø:

Synes generelt denne Stratos-kua har ganske så maskuline trekk og fakter :transe: .

Endret av NullHull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...