Gå til innhold

Problem med administrator konto!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et lite problem. Jeg skulle opprette en ny brukerkonto på Windows Xp, fordi jeg ikke lenger ville kjøre som administrator bruker, som jeg har gjort siden jeg fikk pcen min. Men så har jeg funnet ut at det sikreste er å kjøre som begrenset bruker, og ville gjøre noe med det. Jeg skulle opprette en begrenset bruker, men først så måtte jeg tydeligvis opprette en annen admin konto først, og så opprette en ny begrenset bruker (begge deler ble gjort fra min første administrator konto).

Alt fungerte greit til å begynne med, men dagen etter, så dukker ikke den originale admin kontoen opp på Windows velkomstskjermen lenger, der jeg har alt av spill/programmer osv, og ikke får jeg tilgang til de via den vanlige brukeren. Jeg bestemte meg derfor for å slette både den lokale og andre admin kontoen for å få tilbake den originale administrator kontoen.

Nå dukker den opp på velkomstskjermen, men det er klin umulig å logge seg inn, den fryser hvis man prøver seg, den eneste måten å få tilgang til kontoen er i sikkerhetsmodus, der fungerer den ypperlig, det er så rart, hvordan fikser man problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...