Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette har vært oppe før, men jeg skulle så gjerne hatt noen gode tips når det gjelder Nice!

Har vært der før, men føler at vi ikke fant frem til de "rette" stedene, spesielt med tanke på restauranter, barer, cafeer og utesteder.

Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette!! Vi har bil der, så det kan gjerne være steder utenfor sentrum.

*Venter spent...* :D

Skrevet

Vrimler av gode steder der!

Men kjøp Gyldendals bok om Provence. Der får du mange gode, konkrete tips.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vet at dette har vært oppe før, men jeg skulle så gjerne hatt noen gode tips når det gjelder Nice!

Har vært der før, men føler at vi ikke fant frem til de "rette" stedene, spesielt med tanke på restauranter, barer, cafeer og utesteder.

Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette!! Vi har bil der, så det kan gjerne være steder utenfor sentrum.  

*Venter spent...*  :D

Om dagen ... dra på Blue Beach som ligger nedenfor Negresco.

Den diggeste liggestolene hvor du har de diggeste solbrune servitørene med de diggeste tettsittende shortsene som løper rundt og digger deg.

Om kvelden;

Le Ghost Bar; kuul lounge aktig bar med sofaer og bra DJ'er.

Le Bubble Bar; kult sted, serverer også mat.

Generelt når man er på Bar/Utesteder i Frankrike, så er det min erfaring at det lønner seg å kjøpe en hel flaske Vodka el.l. på deling ... (Evt. Champagne) Det koster litt, men da får dere bedre sitteplasser, bedre service etc. Har vært på flere steder både på rivieriaen og i Paris hvor man ikke får lov til å sitte hvis man ikke kjøper "en flaske".

Skrevet

Tusen takk for svar dere! Setter stor pris på slike konkrete tips! Har pleid å ligge på standen som tilhører SAS hotellet, også bra service :briller: , også ligger det mye nærmere leiligheten. Det spørs jo om samboer er like imponert over disse solbrune servitørene i tettsittende shortser... :hoho:

Har sett på noen av disse reisehåndbøkene, men synes generelt at de skriver lite konkret om Nice. Men de er sikkert bra hvis vi skal reise litt rundt da! Uansett, tusen takk for svar, flere tips mottas med takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...