Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hvilke lønnstrinn en vil få som stipendiat når en fra før av har can.med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Noen stipendiater som har lyst til å fortelle meg hvilket lønnstrinn de ligger på? Vurderer stipendiat, men vet at det betyr nedgang i lønn. Skulle gjerne hatt en ide om hvor mye, slik at jeg kan regne på om vi har råd. Litt for dumt å fiske etter stilling dersom det viser seg at vi ikke har råd.

Skrevet

Tittet hos UiO, det virker som de ligger på lønnstrinn 45-52, altså 350-400k i året. Når det gjelder medisinere som vil ta doktor tror jeg de har et helt eget opplegg utenom det vanlige systemet med universitet/høyskole.

Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer an på hvor du søker. Det er forskjell fra institutt til institutt, og universitet til universitet. Latterlig, men sant. Du må rett og slett høre der hvor du har tenkt å søke.

Jeg har tre års ansiennitet, og har nå lønnstrinn 45 (tror jeg), jeg har 350 000 i året ca.

Skrevet

Hovedtariffavtalen i Staten har innplassering i lt 45 som laveste sats, så mininum 350' i året.

Skrevet (endret)

Jeg har lønnstrinn 49, det er 378 300 i året. Har tidligere jobbet 3 år som rådgiver med høyrere lønn, ellers hadde jeg nok blitt plassert på lønnstrinn 45. Er ikke utdannet medisin (samf.vit), men skulle tro de ligger litt høyere..

Endret av Ida*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...