Gå til innhold

har valgt feil brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gifteklar_*
Skrevet

Var litt impulsiv når jeg kjøpte brudekjolen min for noen mnd siden. Skulle liksom ikke se noe mer på det, men har så klart falt for fristelsen.

Hvilke av disse tre kjolene synes dere er finest?

http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler_2008...ly_08_3047.html

http://brudehusetlillestrom.no/?p=brudekjo...ios&bilde=2

http://brudehusetlillestrom.no/?p=brudekjo...ios&bilde=8

Jar har kjøpt lilly kjolen. Dumme dumme meg...

Hva ville dere gjort? Bare brukt den, eller kjøpt en av de andre kjolene. Tror prisen på de er ca 5500 på den ene og ca 8000 på den andre.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo prøve å selge kjolen igjen...? Hvis du har litt tid før bryllupet.

Ellers synes jeg ingen av kjolene var "spesielle", helt ordinære brudekjoler anno 2009. Jeg ville ikke lagt spesielt merke til noen av dem... For meg ville det da vært det samme hvilken av disse jeg hadde (jeg har btw valgt noe ganske annerledes selv da...). Hvis kjolen satt ok ville jeg ikke kastet bort penger på en annen, om ikke budsjettet var grenseløst.

Skrevet

Jeg synest lilly kjolen var finest :)

Skrevet

Jeg synes også Lilly-kjolen var den fineste ;)

Tror du har gjort et godt valg jeg - er kanskje bare bryllupsnervene som begyner å melde seg?!!

Er ikke alltid lurt å tenke for mye :lol:

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet

Akkurat hva er det du misliker ved kjolen din? Jeg fikk heller ikke prøvd kjolen min før jeg bestilte i butikken. Ble ikke helt fornøyd da jeg fikk den fordi den var veldig forskjellig fra bildet. I dag var jeg i brudebutikken og fikk gjort endel justeringer så kjolen kommer til å bli ganske annerledes. Er nå kjempefornøyd med hvordan den kommer til å se ut :)

Jeg mener det er veldig viktig at du føler deg vel i kjolen din. Jeg ville først ha prøvd den igjen og sett om det var noen justeringen man kunne ha gjort for å få den mer som du vil ha den. Er du fortsatt ikke fornlyd, ville jeg ha prøvd nye kjoler. Altså, jeg ville ha solgt kjolen før du har funnet en annen kjole du er helt sikker på at du vil ha isteden. Så får du heller selge den senere. Du taper noe penger, men jeg mener det er mye viktigere at du føler deg fin på den store dagen din :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg falt for Lilly-kjolen!! Og det mener jeg,for det var først etterpå at jeg registrerte at det faktisk er den du har kjøpt også :duskedame:

Skrevet

For å være helt ærlig så likte jeg Lilly kjolen best!

Tror du har tatt riktig valg .

Hvis du uansett er misfornøyd så hadde jeg vurdert å selge den og kjøpe en ny.

Jeg synes hvertfall du har vaglt den peneste kjolen...men det er jo en smakssak.

Lykke til, du blir sikkert kjempe vakker uansett!

Skrevet

Tror du har valgt riktig jeg. Det at du har to andre alternativer forteller meg også at du ikke har fallt helt for en annen kjole, men bare er usikker fordi du har kjøpt en. Tror bruder roter seg litt bort i jungelen av kjoler og stiler, det finnes jo så utrolig mange vakre kjoler der ute. Og har man endelig valgt en kjole tror jeg nok det er lett å få kalde føtter og lure på om akkurat den du valgte er rett for deg.

Mitt råd er: stol på ditt første innstinkt, som var å kjøpe kjolen. Prøv å huske hvorfor du kjøpte akkurat den kjolen, og det viktigste: slutt å se på andre kjoler!!

Skrevet

Jeg syntes kjole nr 2 var finest. Men syntes allikevel at du skal gå for Lilly-kjolen din :) Den var veldig fin den også!! :jepp: :jepp:

Det finnes så utrolig mye fine kjoler, og jeg ble også veldig usikker av å titte på bilder av andre kjoler. Så jeg skjønner hvordan du har det :klem:

Du kan jo også sy den om. Ser ut som det vil være ganske enkelt å klippe av stroppene. :klø: Det var jo den største forskjellen på kjolene, syntes jeg.

Lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet

Syns de to andre kjolene var finere enn Lilly-kjolen, men Lilly var også fin. Men det har egentlig ingenting å si hva jeg syns. Det er du som skal ha kjolen. Ser at Lilly-kjolen er utsolgt (står på den nettsiden), kanskje noen vil kjøpe den? Du kommer nok til å bli vakker, uansett hvilken løsning du finner. :)

Gjest Gjest_gifteklar_*
Skrevet

Takk for svar. Var i Lllestrøm i dag og jeg skal selge min egen kjole. Falt helt for den ene kjolen der. Sambo er ikke videre imponert over meg, noe jeg skjønner veldig godt. Men skal jo bare gifte meg engang, og vil ha den kjolen jeg føler meg finest i:) Håper bare at jeg får solgt Lilly kjolen...

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet

Gratulerer med å finne brudekjole du virkelig liker :) Det er jo det viktigste. Tar det tid å få solgt kjolen får det så være. Har du bilde av den nye kjolen din? :)

Gjest Gjest_Gerd_*
Skrevet
Takk for svar. Var i Lllestrøm i dag og jeg skal selge min egen kjole. Falt helt for den ene kjolen der. Sambo er ikke videre imponert over meg, noe jeg skjønner veldig godt. Men skal jo bare gifte meg engang, og vil ha den kjolen jeg føler meg finest i:) Håper bare at jeg får solgt Lilly kjolen...

Jøsses.Må nok si meg enig med samboeren din.Helt tussete å gå og kjøpe en ny kjole når man allerede har en vel?Har man først kjøpt kjole, så er det bare tull å fortsette og se og prøve mener jeg.Lilly kjolen var den desidert fineste.

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet
Jøsses.Må nok si meg enig med samboeren din.Helt tussete å gå og kjøpe en ny kjole når man allerede har en vel?Har man først kjøpt kjole, så er det bare tull å fortsette og se og prøve mener jeg.Lilly kjolen var den desidert fineste.

Det viktigste er at man føler seg vel på sin egen bryllupsdag, og føler man seg ikke vel i kjolen man har er det ingenting i veien for å finne andre løsninger. Smaken er som baken, den er delt, og selv om du synes kjolen hennes var fin så er det hun som faktisk skal bruke den. Synes det er litt dårlig å kalle det hun har gjort tussete når det allerede er gjort og hun er fornøyd. Det satt jo litt inne det her, men så gjorde hun endelig det hun egentlig ville. Dumt av andre å rakke ned på avgjørelsen hennes nå, det fører kun til dårlig samvittighet over sløste penger.

Skrevet

Synes kjolen du har valgt var veldig pen :)

Likte ikke nr 3, virket som modellen hadde mest å si for kjolen.. Veldig slank + stor byste.

Gjest Siri_lill
Skrevet
Det viktigste er at man føler seg vel på sin egen bryllupsdag, og føler man seg ikke vel i kjolen man har er det ingenting i veien for å finne andre løsninger. Smaken er som baken, den er delt, og selv om du synes kjolen hennes var fin så er det hun som faktisk skal bruke den. Synes det er litt dårlig å kalle det hun har gjort tussete når det allerede er gjort og hun er fornøyd. Det satt jo litt inne det her, men så gjorde hun endelig det hun egentlig ville. Dumt av andre å rakke ned på avgjørelsen hennes nå, det fører kun til dårlig samvittighet over sløste penger.

Hun burde ha sjekket det først da vel,om kjolen var noe for henne eller ei.Synes fortsatt det var tussete og bortkastede penger.Det er min mening!

Skrevet

Jeg er helt med på at man skal føle seg vel på sin egen bryllupsdag. Men når det er snakk om en kjole til mange tusen som man skal bruke en gang før den evt. selges eller støver ned i et skap, så bør man ikke gjøre impulskjøp. Jeg hadde aldri i livet kjøpt ny kjole hvis jeg allerede hadde kjøpt en. Skjønner godt at samboeren er litt oppgitt. Håper du fikk solgt den til en bra pris. Den er jo tross alt ubrukt, så du burde jo få solgt den til over halv pris?

Når det er sagt, så likte jeg ikke stroppene på Lilly-kjolen. Kjole nummer 3 var absolutt penest (på modellen, ihvertfall).

Gjest gjest gifteklar
Skrevet

Skulle så klart ønske at jeg var like begeistret for kjolen idag som jeg var den dagen jeg kjøpte den, men slik er det ikke. Satt og snakket med sambo og spurte hva salgs kjoler han likte, hans svar var de aller fleste, men han var ikke så glad i halterneck :snurt: regner vel med at de fleste ønsker en kjole som den kommende mannen kommer til å like??

Første tenkte jeg at det er sikkert nok han sier, men kommer til å endre seg når han ser kjolen. Isteden har det blitt til at jeg ikke liker kjolen så godt heller. Har tenkt på å sy den om slik at ikke halternecken er der lenger, men tror ikke resultatet blir så bra, var ihvertfall det jeg fikk beskjed om av sydama.

Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe en ny kjole. Har snakket med brudesalongen og de var veldig snille. Skal få gratis slør og tilpassning av kjolen til meg :) Mulig dette høres helt latterlig ut, men det er bryllupsdagen min, og da er det viktig for meg at jeg vet at brudgommen kommer til å like kjolen. Dessuten er det jo mange som kjøper kjoler til 10 - 15 000, mine to kommer tilsammen på 14000, inkludert sko og slør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...