Gå til innhold

Urealistiske krav?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Mine "krav" til en partner:

- Ærlig og trofast

-Kjekk

-Snill

-Humor

-Orden på økonomi

-Barnløs

-Ferdig med tidligere forhold

-Alder 26-34 år

Hva tror dere, er mine "krav" for strenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Ærlig og trofast

-Kjekk

-Snill

-Humor

-Orden på økonomi

-Barnløs

-Alder 26-34 år

Nei, det er vel helt normale krav til en partner. Jeg har nok de samme kravene så jeg synes ikke de er for strenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shelob

He he, jeg er nok bare noen få år eldre enn deg, men mine krav er i alle fall:

- orden på personlig hygiene

- basis-orden i egen økonomi (ikke Lindorff i hælene)

- god sex

- alder: 25-50, tror jeg...

- mental "connection", ha ting å prate om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mine krav

Blågrønne øyne

Laidback og kul

Blondt hår

Snowboardkjører

Advokat

Lege

Forretning etc

30 til 37 år

Ordnet økonomi

Ingen hull i tennene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Mine krav

Blågrønne øyne

Laidback og kul

Blondt hår

Snowboardkjører

Advokat

Lege

Forretning etc

30 til 37 år

Ordnet økonomi

Ingen hull i tennene

Plutselig syns jeg ikke mine krav var så urealistiske likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Plutselig syns jeg ikke mine krav var så urealistiske likevel :)

Fordi dere virkelig TROR at den dag dere møter kjærligheten ( om dere er så heldige å gjøre det ) at krav spiller noe som helst rolle, vel tro om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Fordi dere virkelig TROR at den dag dere møter kjærligheten ( om dere er så heldige å gjøre det ) at krav spiller noe som helst rolle, vel tro om igjen.

Ja faktisk tror jeg det er noen grunnleggende krav som må oppfylles for at det skal kunne bli den store kjærligheten ja! Selvfølgelig er det ikke sånn at jeg tror alle "krav" må oppfyllles for at det skal kunne bli noe mer men noen av de må nødvendigvis være på plass, utvilsomt ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja faktisk tror jeg det er noen grunnleggende krav som må oppfylles for at det skal kunne bli den store kjærligheten ja! Selvfølgelig er det ikke sånn at jeg tror alle "krav" må oppfyllles for at det skal kunne bli noe mer men noen av de må nødvendigvis være på plass, utvilsomt ja!!

stemmer ikke, mye kan være gjort bare med ett blikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

stemmer ikke, mye kan være gjort bare med ett blikk

[/quo

Ja i noen tilfeller kan det kanskje det, men det er da mange blikk jeg ignorerer fordi jeg umiddelbart ser at det ikke er min type. Overfladisk? Ikke nødvendigvis, for at det skal kunne utvikle seg til et forhold må det for meg være en viss fysisk tiltrekning. Og om det er på plass ville jeg tenke meg svært godt om før jeg involverte meg med noen som f.eks lever på kreditt og ikke har orden på økonomi eller skulle vise seg å behandle meg dårlig. Da er ikke mye gjort med et blikk gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere disse krava da? he he

Jeg kunne alt om barneoppdragelse helt til jeg fikk egne barn...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvor lenge har dere disse krava da? he he

Jeg kunne alt om barneoppdragelse helt til jeg fikk egne barn...............

Følger denne tanken her..

og dere med kravene er virkelig hjelpeløs når dere treffer HAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sandy_*

- Ærlig og trofast

-Kjekk

-Snill

-Humor

-Orden på økonomi

-Barnløs

-Alder 26-34 år

Jeg har også disse kravene, bortsett fra litt høyere alder. Men i tillegg ønsker jeg at han skal være smart, følsom og kreativ. Hvorfor sikte lavt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze- ikke innlogget

Jeg har ingen krav, kun preferanser....

Og når man møter den man faller for, så faller alle krav bare bort som dugg for solen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Mine krav

Blågrønne øyne

Laidback og kul

Blondt hår

Snowboardkjører

Advokat

Lege

Forretning etc

30 til 37 år

Ordnet økonomi

Ingen hull i tennene

Når har du tenkt å se han kisen har da? En snowboardkjørende advokat som er kirurg på kveldstid høres rimelig bizzi ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du tenkt å se han kisen har da? En snowboardkjørende advokat som er kirurg på kveldstid høres rimelig bizzi ut.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phø, det e da ikke noe problem. Hun krasjer med noen i snowboardbakken hvor Mr Right kommer ilende til som kirurgen han er. Hun får noen småe senskader av ulykken og engasjerer han som advokat for å få en klekkelig erstatning. de blir forelsket og så lever de lykkelige i 2 år og har en fullstendig skittentøyoppvask via media når de skal skilles :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke ment å være frekk vedrørende mitt innlegg over, men jeg kan skrive under på at alle mine såkalte "krav" til ny type falt totalt i fisk når jeg traff min nåværende samboer, :fnise:. Tror det er nesten litt håpløst å sette slike krav til hvem man vil være sammen med eller ikke. Uansett så har vi noen preferanser som ligger latent i oss som gjør at vi faller for den vi liker med eller uten "krav" :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke ment å være frekk vedrørende mitt innlegg over, men jeg kan skrive under på at alle mine såkalte "krav" til ny type falt totalt i fisk når jeg traff min nåværende samboer, :fnise:. Tror det er nesten litt håpløst å sette slike krav til hvem man vil være sammen med eller ikke. Uansett så har vi noen preferanser som ligger latent i oss som gjør at vi faller for den vi liker med eller uten "krav" :).

Det er sant! Ofte så faller mange av kravene bort fordi man møter en gutt som man bare faller for. Sånt bare skjer inni mellom. Da bør man jo ikke akkurat tenke på at han ikke har mange av de tingene du ser etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ærlig og trofast

-Kjekk

-Snill

-Humor

-Orden på økonomi

-Barnløs

-Alder 26-34 år

He he, jeg er nok bare noen få år eldre enn deg, men mine krav er i alle fall:

- orden på personlig hygiene

- basis-orden i egen økonomi (ikke Lindorff i hælene)

- god sex

- alder: 25-50, tror jeg...

- mental "connection", ha ting å prate om.

Jeg synes dette er fine preferanser. Det eneste jeg ville strøket var dette med barnløs. Det har ikke noe å si for min del. Og så ville jeg tilføyd god tannhygiene. Har sett enkelte menn som ikke har vært hos tannlegen på 10 år pluss minus, eller ikke pusser tenner regelmessig, og det er helt forferdelig. God sex kan få om bare potensialet er tilstedet i utgangspunktet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...