Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Ser at FB tilbyr en applikasjon (fra Super Wall): "Trykk på "forward" så kan du se hvem som er mest på facebook-siden din". Da jeg klikket på forward, fikk jeg hissig virus på min FB som tok nesten knekken på min PC. Jeg ser at et par av mine venner har den applikasjonen. Hvordan virker den? Hva viser den? Jeg er nysjerrig!
Jade Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 (endret) Det er ikke Facebook som tilbyr alle de tullete applikasjonene som dere ukritisk legger til og sender videre til andre venner (som sikkert begynner å bli luta lei av denne masinga). Selv Super Wall er ikke Facebook som har laget. Siden jeg ikke er synsk, så aner jeg ikke hva slags tull du synes var så fryktelig viktig å sende videre til alle vennene dine. Det jeg VET, er at nå har mange av vennene dine virus også. Og jeg håper du har vett til å sende beskjed til alle vennene dine og beklage hva du har gjort, og bedt dem om å sjekke for virus. Våkne opp! Og slutt å trykke vilt på og godta alt dere ser! Det er takket være slike som dere at folk gidder å lage virus. Endret 21. mars 2009 av Jade
Gjest ts Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Det er ikke Facebook som tilbyr alle de tullete applikasjonene som dere ukritisk legger til og sender videre til andre venner (som sikkert begynner å bli luta lei av denne masinga). Selv Super Wall er ikke Facebook som har laget. Siden jeg ikke er synsk, så aner jeg ikke hva slags tull du synes var så fryktelig viktig å sende videre til alle vennene dine. Det jeg VET, er at nå har mange av vennene dine virus også. Og jeg håper du har vett til å sende beskjed til alle vennene dine og beklage hva du har gjort, og bedt dem om å sjekke for virus. Våkne opp! Og slutt å trykke vilt på og godta alt dere ser! Det er takket være slike som dere at folk gidder å lage virus. Jeg vet ikke hvor du har fått ideen i fra at jeg har sendt dette til mine FB venner! JEG sendte ikke denne applikasjonen til noen venner. Men fikk den av 1 av mine venner på FB.
Jade Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Da jeg klikket på forward, fikk jeg hissig virus på min FB som tok nesten knekken på min PC. Det står jo svart på rosa her. "Forward" betyr å videresende.
Morgause Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har lagt merke til at mange faller for denne "se hvem som er på profilen din"-greia. Spesielt morsomt er det med de som blir med i grupper som lover dette. Lettlurte mennesker!
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 Det står jo svart på rosa her. "Forward" betyr å videresende. At man trykker Forward betyr ikke at man har videresendt noe som helst, for først kommer man til en skjerm hvor man må velge hvem man vil sende til. Du burde jekke deg et par hakk ned, Jade.
Jade Skrevet 20. april 2009 #7 Skrevet 20. april 2009 (endret) Man trykker ikke på Forward/videresend med mindre man har tenkt å videresende meldingen (det sier seg vel nesten selv). At TS bare trykker på forward-linken "på gøy", kan ikke jeg lukte. Så vidt jeg forsto, var eneste grunnen til at meldingen ikke ble videresendt, at hun fikk virus. Endret 20. april 2009 av Jade
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Man trykker ikke på Forward/videresend med mindre man har tenkt å videresende meldingen (det sier seg vel nesten selv). At TS bare trykker på forward-linken "på gøy", kan ikke jeg lukte. Så vidt jeg forsto, var eneste grunnen til at meldingen ikke ble videresendt, at hun fikk virus. Hvis du velger å tolke det slik, så er jo det din sak. Kanskje hun bare var nysgjerrig? Kanskje hun visste at selv om hun trykket forward, ble ikke meldingen videresendt direkte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå