Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 Stor er hva enn du synes er stort, og alle de andre trekkene bestemmer du selv. Jeg spør fordi, det er noen som mener at det er sexy og manndig med en viss størrelse på nesa, men når man ser på hollywoodkjekkasene har de jo små knappe-neser alle som en... Især ungdommen!
Caramela Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Nja. Heller en som er litt stor enn en som er bitteliten pottitnese. Det blir for baby.
Gjest Gjest_Cecilia_* Skrevet 20. mars 2009 #7 Skrevet 20. mars 2009 Stor nese er mest sexy. Er da vel ingen tvil om det!
Tanna Skrevet 20. mars 2009 #8 Skrevet 20. mars 2009 Menn skal ha markerte trekk. Liker ikke dem som likner alle andre. De fleste "hollywoodkjekkasene" er like på hverandre i ansiktet om du tar vekk alt det andre, og de har rett og slett altfor feminine og lite markerte trekk. Med markert mener jeg vel egentlig noen trekk som er tydelig maskuline - om det er markerte øynebryn, kraftig kjeveparti eller litt kraftig neserygg (stor nese?) - det er kombinasjonen av disse som avgjør om ansiktet er tiltrekkende for meg. Og ellers så gjør ikke ansiktet en person sexy etter min oppfatning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå