Gjest TS Skrevet 20. mars 2009 #1 Skrevet 20. mars 2009 Hei. Jeg og kjæresten min hadde sex ista, han liker å se at jeg fingrer meg selv, men da jeg gjorde det kjente jeg pluttselig en liten rift rett før hullet.. Tørte ikke kjenne noe mer etter, men var sikkelig ekkelt å kjenne på, og gjorde litt vondt. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Verken jeg eller kjæresten har merket dette før.. Blei sikkelig bekymret.
Gjest Sandbekken Skrevet 20. mars 2009 #2 Skrevet 20. mars 2009 Akkurat hva du selv forklarer det som.. en rift
Gjest StockDama Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Rift er ikke noe farlig, bare husk å skylle underlivet etter do besøk. Med mindre det allerede er grodd?
Gjest TS Skrevet 20. mars 2009 #4 Skrevet 20. mars 2009 Rift er ikke noe farlig, bare husk å skylle underlivet etter do besøk. Med mindre det allerede er grodd? Vet ikke om det har grodd.. Har ikke sett noe særlig på det etter det, får grøssninger bare av å tenke på det. Var så inmarri ekkelt å ta på det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå